Poslední recenze (12)
Matka v trapu (2024)
Na české komedie nekoukám, tahle na mě vyběhla přes celou obrazovku na Netflixu, tak jsem do toho z nedostatku jiné/lepší zábavy šla. A konalo se příjemné překvapení. Sice jsem se nesmála - nebylo čemu, ale se spoustou situací jsem našla souznění. Bohužel musím strhnout hvězdu za pár momentů, jako: chování matky matky v levandulovém údolí, pozvracení nohavic pána čekajícího na taxi, "přepadení" Sylvie vracející se s nákupem bratrem taxikářky .....
Maestro v d moll (2022) (seriál)
Tak tohle mě bavilo. Původně mě zlákalo jen se přenést do krásných exteriérů na řeckém ostrově, moře, slunce, romantické zátoky a tak ..., a konalo se z toho příjemné překvapení. Jednotlivé postavy přibližují své osudy, touhy a realitu. Na můj vkus tam bylo trochu moc vláčení té mrtvoly, ale budiž ... Dokreslovala to spousta hudby. Bohužel druhá série je jen slabý odvar, vadí mi tam oživlá mrtvola, postavy se točí na místě ve svých problémech, už tomu chybí ta radost a očekávání, šest epizod až nad hlavu. Hodnotím tedy jen tu první sérii.
Pěkná rebelka (2024)
Tak tohle jsem dokoukala silou vůle, za to dávám jednu hvězdu. Její šílenství jsem nepochopila, a přesvědčilo mě to o tom, že textům cizojazyčných písní je někdy lepší nerozumět.