Recenze (106)
Vyprávěj (2009) (seriál)
Nádherný seriál s maximálním hodnocením! Kvalita pokrývající rodinné vztahy na pozadí několika desetiletí české a československé historie.
Doktor z vejminku (1982) (seriál)
Příjemný seriál staršího data, hlavní postava zkušeného moudrého člověka řeší s právním nadhledem vážnější situace ze života lidí na vesnici.
Jolki (2010)
Za to finále dávám hvězdu navíc.
Mother (2010) (seriál)
Hluboké, láskyplné, bolestné, krásné.
Tabi no omosa (1972)
Dávám 5 *, proč? On to není žádný trhák, ale prostě proto, že není co tomu vytknout. Neurčitá potřeba změny vyústí v pouť O-henro, ale o té samotné to není. "Kdybych neodešla, možná by se toto stalo i mě." Příjemné seznámení s relativně starší japonskou kinematografií. Příjemná nenásilná motivace do každodenního života, s tou správnou činností, na tom správném místě a s tím správným člověkem.
Agatha Christie's Poirot - Dvojitá stopa (1991) (epizoda)
Pro mě asi nejkrásnější díl. Žádná vražda, jen loupež, ale hlavně Hercule a romantika. Jemná, distinguovaná, silná.
Hotaru no Hikari (2007) (seriál)
Veranda, pivko, pohoda a krásně útulňoučký japonský domeček se zahrádkou. A vše se změní s příchodem nezvaného hosta :-)
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
Námět mě velmi zaujal, škoda, že seriál nepokračuje.
Bába z ledu (2017)
Samotný se divím, že dávám pět hvězd, nebyla to nějaká bomba, nebo něco co člověk nemůže dostat z hlavy. Spíše takový lidský film ze života, jak chodí, může chodit a jak se to může změnit. Nebyla potřeba obří výprava, digitální efekty, šílené dějové zvraty a přesto mě tento film naplnil. Proto tedy plný počet. Díky za film.
Smím prosit? (1996)
Tak to bylo milé filmové pohlazení! Půvabné, nesmělé ale zároveň plné (skrývané) vášně. Koji Yakusho mi byl velmi sympatický a vzpomněl jsem si na jeho film University of laughs, rovněž geniální dílo.