Recenze (106)
Hledá se Dory (2016)
Tak stupidní dialogy už jsem dlouho neslyšel: "Dal jsi mu najevo, že to nezvládne." Nebudu hodnotit, nechci tomu snižovat průměr, ale za mě něco mezi odpadem a jednou hvězdou.
Labyrint - Série 1 (2015) (série)
Hutná atmosféra, návyková sledovanost. Vytkl bych asi jen to, že Zuzana Kanócz hraje jen v této sérii.
Legenda o drakovi (2015)
No, paráda, že by taky české televize po čtvrtstoletí zjistily, že existují pěkné nové pohádky, filmy a seriály z Ruska?
Naše malá sestra (2015)
Příjemné, milé, plynoucí, klidné.
Cross Road (2014)
Líbí se mi Makotoův styl.
Wood Job! (2014)
Parádní příležitost poznat život v Japonsku z úplně jiné strany a (občas doslova) vyšší perspektivy :-) Příjemný film.
Gugaui seo (2013) (seriál)
Dokonalé, geniální, krásné!!!
Hidamari no kanodžo (2013)
Joj to bylo hezké. Zpočátku sice takový průměr, ale pak to bylo velmi zajímavé a originální.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Logiku a hloubku (mimo mořské) v tom nehledat, ale roboti jsou super! :-)
Já chci taky (2012)
No nazdar, na mě asi moc artový kousek. Podivné dialogy, nelibozvučný soundtrack nehodící se k jednotlivým situacím. Hlavní děj zajímavý a čekal jsem jestli po závěrečném vyústění označím film za geniální nebo za blbost. Takže za b).