Recenze (103)
Černý Petr (1963)
Toto považuji za poněkud slabší z Formanový děl, jako ukolébavka však skoro nejlepší. Děj podle mě nestál za zlámanou grešli.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
U tohoto seriálu se nedá jinak, než se od začátku do konce válet, slzet a ryčet. To vše smíchy.
Četa (1986)
Skvělý film, výborně obsazený a přesvědčivě zahraný (hlavě "hulicí" scéna xD)
Digimon (1999) (seriál)
Jako malý jsem vášnivě sledoval Pokémony a pro zajímavost jsem se začal dívat i na Digimony. V té době se mi to celkem líbilo. Jinak seriál úplně zanikl, už se ani u Vietnamců ve stáncích neobjevuje ani na tričkách.
Diktátor (1940)
Kdybych mohl, dám alespoň 10*
Dobrodružství Poseidonu (2005) (TV film)
SLABOTA! Už jen ty triky...
Dům u jezera (2006)
Kdyby pokračovali tak, jak začali, šlo by uvažovat i o 5*. Na konci jim však jakoby došel dech.
Dům voskových figurín (2005)
Bezduchá lekačka, občas se pokoušející se o napětí.
Dva z Queensu (1998) (seriál)
Největším plusem tohoto seriálu jsou jeho vtipné a tak reálné situace.
Falling Cat (1894)
Skvělá zápletka, vynikající obsazení, obdivuhodné herecké výkony.