V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem. (Freeman Ent.)

Videa (12)

Trailer 7

Recenze (378)

*CARNIFEX*

Milujem nápadité filmy, ktoré ma nenútene dostanú do sféry plnej úvah. Ktoré disponujú čarom myšlienky zo života. Ktoré napriek smutnému osudu hlavných postáv, dokážu vyvolať iskierku nádeje pre krajšiu budúcnosť. A tak ma napadá jedna pomerne od-veci otázka, patriaca skôr do oblasti polemiky. O čo je "Moonlight" so svojou "prihriatou" tematikou "ľahko" osolárkovaných vagabundov lepším snímkom? Respektíve z pohľadu zásahu do emócií, "bolestivejším", než "Collateral Beauty"? No kurva o NIČ. Je jasné, že dôležitú úlohu zohralo v tomto prípade herecké obsadenie, no "dle mého", táto téma samotného diváka rozhodne viac zasiahne, než šermovanie dvoch jazykov, ktorým láska nepriala už v období záškoláctva. Človeku je až "smutno", čo za kokotov rozhoduje o udeľovaní cien, ktoré sa navždy zapíšu do "análov" filmovej tvorby. Čo za rok 2016, platí zrejme doslovne. Že??? Hodnotenie trošku prepálim, no ale prečo nie ... ()

když pominu,že samotný nápad jak pomoci Howardovi vlastně není vůbec o tom jak pomoci Howardovi a úplně se s tím nestotožňuji,je Collateral Beauty těžkým zásahem na komoru.Může být vnímáno jako prvoplánový slzopudič,ale ten film operuje s velkou spoustou pravdy (a vlastně i klišé),které si člověk v běžném životě neuvědomuje a bere za samozřejmost.V mnoha ohledech mi to připomnělo My Sisters Keeper a ve výsledku mě úplně rozseklo.Za ten konec jdu na plnou palbu...85% ()

pepo

Veľké ambície o ohromný potenciál prepálený neúprimnosťou tvorcov. Herci, kameraman aj skladateľ sa môžu snažiť akokoľvek chcú, keď podobnému príbehu chýba človečina a srdce. Namiesto toho je to iba veľký kalkul v ktorom vnímavý divák odhalí koľká bije už pri prvom náznaku. Ako tvrdil Hitchcock účinnejších je 20 minút napätia ako 20 sekúnd šoku. Tu sa sa scenáristi kvôli okamžite prehliadnutelnému "zvratu" pripravili o backup mnohých scén, ktoré mohli pôsobiť oveľa dojímavejšie, ľudskejšie a celkovo pôsobivejšie. Škoda. A to, že má podobný projekt vo výsledku iba niečo cez poldruha hodiny a niektoré scény na seba vôbec neviažu je zjavne dôkazom toho o tom, že v strižni muselo byť veľmi veselo. Ale aby som iba nekritizoval, tak v jednotlivostiach je to mnohokrát skvelé a funguje to presne tak ako má. Akurát sa z toho množstva profesionálne urobených scén nepodarilo zostaviť adekvátne kvalitný celok. Zlé to nie je, to vôbec nie, akurát to malo oveľa na viac. O mnohom svedčí aj to, že mne ako fanúšikovi podobných filmov a človekovi, ktorý plače pri kadejakej blbosti ostali oči suché. 6/10 ()

Rocky88

Na film mě, asi jako většinu populace, nalákala výborná herecká sestava (jen ta kuna Knightley mi nikdy vadit nepřestane). Na prostoru 90 minut (scénárista moc fantazie nepobral) dostaneme citovou vydíračku, která neobjeví nic nového. Nakonec mají bolístku všichni Willovi kámoši a z najatých herců se najednou stanou životní mudrcové. A závěrečné odhalení mě napadlo asi v půlce filmu, nicméně jsem nevěřil, že by to scénárista chtěl překombinovat až takhle. He, byl jsem překvapen. Pokud jste citlivá žena, hvězdičku či dvě si k hodnocení přihoďte. ()

Figu

Biják obalenej kompletně v medu, pobrnkávajíc brutální tvrdou strunou basy na city sledujícího, kterej je tak vokatej, až to bolí. Jenže ten kluk Smithsů to prostě umí a v těch očích to kouzlo smutku, ztráty a samoty má... Navíc se okolo něj koná docela velkej megakoncert všelijakejch hvězd, který na tý base směle dorbnkávaj dál... Na mě to docela zabralo a to nemusím tyhle procítěný fajnovky. I když i srdce akčního fandy si musí vymezit malou skulinku pro lehkou nálož cukru... 75% ()

Zajímavosti (9)

• Film měl původně režírovat Alfonso Gomez-Rejon, který se kvůli neshodám se studiem New Line Cinema režírování vzdal. (MessiM)