Mařenka a Jeníček v lese hrůzy

• USA Gretel & Hansel

Kdesi daleko v zemi pohádek vede mladá dívka svého malého bratra do temného lesa. Zoufale shání jídlo i dřevo. Narazí ovšem na děsivé ztělesnění zla. (Filmbox)

Recenze (184)

T2

Rozpočet $5miliónovTržby USA $15,347,654Tržby Celosvetovo $21,282,967Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Skôr vizuálne podmanivé než nejako zvlášť dejovo pútavé, taký dosť komorne podaný horor, ktorý to ale nejak zbytočne neprestrelí a zbytočne netlačí na pílu. Necháva diváka nasávať tú ponúknutú ponurú patinu. /60%/ ()

Nach

Jedna ze slabších adaptací slavné pohádky. Bohužel o to více temná, že skoro ani není nic vidět. Příběh je prostoduchý, což bych této verzi ani neměl za zlé. I originální pohádka je prostoduchá, dokonce i více než tento snímek. Bohužel ale linka tohoto hororu nás nevede zajímavými cestami k poznání charakterů a jejich sžití se, aby se probudil náš strach o hlavní aktéry a tedy i nějaké připoutání se k ději. Ne, Mařenka a Jeníček v lese hrůzy je nedotaženým sourozeneckým dramatem s prvkem magie, který se postupně šourá ke svému očekávatelnému cíli, ale je vám celkem jedno zda Jeníček bude sežrán či nikoli. Na druhou stranu ale chválím repliky z úst čarodějnice i celkem zajímavě načrtnutou její dějovou linku. Žel ale přišla až příliš pozdě. 55% ()

Wade

Obrovské překvapení, protože takovou atmosférickou pecku s nádherným vizuálem jsem opravdu nečekal. Hltal jsem každou minutu filmu a prostě se kochal. Dám s klidem plnou palbu 5* a je opravdu škoda ratingu PG-13, protože bych chtěl vidět jak by film vypadal bez něho. 90% --- 9/10 IMDb Druhé zhlédnutí bylo ještě lepší puštěno po půlnoci v úplné tmě a se zvukem ve sluchátkách. Doporučuji :-) ()

BoPo

Po prvej tretine som si hovoril, že Gretel & Hansel natrhnú prdel modernizovanej verzii z roku 2013 (Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic). Bohužiaľ postupne začne hororovú štýlovosť zabíjať umelecké smerovanie. Skvelo vyzerajúca rozprávka pre dospelých, ktorá je zaujímavo pojatá, ale bohužiaľ vo výsledku sklame, pretože naťahovala svoje čiernočierne prsty skôr k artovému publiku. ()

lamps

Pohádka na dobrou noc jako horor na dobrou noc. Dobrý nápad (který měl někdo dostat už dávno) v osobitém zpracování s důrazem na až surreálnou atmosféru a bezvýchodně temné prostředí. Škoda, že nezbyly odvaha ani peníze na místy kreativnější a údernější řešení a že to chvílemi působí lacině a zkratkovitě. Přesto nevšední zážitek s přesvědčivou Sophii Lillis a cílevědomou výpravou, který není kinům na ostudu. 60% ()