Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Paříž, 1969. Mladý nadějný filmař Paul sní o tom, že natočí film, který bude jeho pravdivou osobní výpovědí. Zároveň pracuje na natáčení sci-fi filmu Dragonfly, který se odehrává v roce 2001. Jeho první režisér je posedlý krásnou Valentinou, která mu tak zatemní mysl, že není schopen dovést film do konce. Filmový producent Enzo ho vyhodí a nahradí arogantním mladým režisérem Felixem de Marcem. Jenže ten je po automobilové nehodě z filmu také odvolán a tak se Enzo obrátí na Paula a požádá ho, aby film zachránil. To je pro Paula životní šance. Podaří se mu uvést film na velké plátno? Dokáže v něm uplatnit své vlastní nápady, odrazí v tomto příběhu kus jeho života? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (31)

Jordan 

všechny recenze uživatele

Na to, že sa jedná o americkú produkciu, amerického režiséra (a aj keď je to koprodukcia) tak prevažne americký film, vyznieva dosť európsky, ale nie je to pravý európsky film, vidno na ňom, že sa "snaží" byť európsky, ale výsledkom je pseudointelektuálny "tváriaci" sa snímok. This film is very good at . . . pretending. Ale vďaka nemu som objavil pôvaby a krásy mladej a nádhernej Angely Lindvall. Každopádne, ambície a príjemné prevedenie s miestami (snáď geneticky vrodenou) dobrou réžiou a hereckými výkonmi spôsobuje, že na film sa dá pozerať a človek sa konieckoncov na koniec postaví k dielu ako on sám chce. Ale záver sa mi páčil. A aj začiatok. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Zdánlivě zamotaný a komplikovaný, v jádru ale jednoduchý tím nejkrásnějším způsobem. Takový je tenhle staromilský kousek s nadhledem naplněným Billym Zanem a přesvědčivým Daviesem. Jeden z nenápadně, ale o to důsledněji vyznívajících snímků, které nám dokážou, že když milujeme film, tak v tom nikdy nejsme sami. ()

Reklama

Matty 

všechny recenze uživatele

Přesně opačnou cestou než jeho sestra, razící heslo „méně je obvykle více“, se vydal Roman Coppola a ve snaze procpat toho do svého filmu co nejvíc natočil skvostně interesantní maglajz. Měla to být pocta nové filmařské vlně šedesátých let s autobiografickými prvky? Nebo surrealistická romance? Nebo filmařská recese mísící Barbarellu s filmy Stanleyho Kubricka a jiných klasiků? Mělo to vůbec dávat smysl? Je mnoho špatných filmů se zajímavým nápadem. Ale tohle není ten případ. Není špatný, není až tak zajímavý, je to chaos. Stačí si však uvědomit význam fonetického přepisu jeho názvu a jste v tom až po uši. Tenhle chaos totiž není blbej. 60% ()

Lynn 

všechny recenze uživatele

Sic je to už tak, že synek slavného tatíka má v branži cestičku umetenou, ale žádná katastrofa z toho bohudík nekouká. Alespoň pro mě. Cinéphilství, jak jsem tu už ostatně zmiňovala nesčetněkrát, můžu na všechny způsoby, tedy i jako CQ. Nápad vizuálně od sebe oddělit různé časy a prostory, ve kterých se jednotlivé linky příběhu odehrávají, mě velice zaujal, stejně jako hlavní představitelka, která je víc než sexy. Ale absolutním bonbónkem je Jeremy Davies, tenhle kluk by rozhodně neměl být nikým přehlédnut. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Mám slabost pro filmy o filmařině jako AMERICKÁ NOC a CQ mě svou hravostí opravdu potěšilo. Líbilo se mi lavírování mezi těžkou komercí v podobě krásně povrchního a stupidního blockbusteru DRAGONFLY/BARBARELLY a naivní uměleckou snahou o nalezení sebe sama skrze film po vzoru Nové vlny, přičemž ani jedné straně se nenaddržuje. Film jsem si užil hlavně kvůli parafrázování BARBARELLY, která se mi sice nikdy moc nelíbila, ale něco takového bych si chtěl taky jednou natočit, a dostala mě i karikatura Pontiho. Příjemný a slibný celovečerní debut Romana Coppoly, jehož půvabná sestřička mi dluží přes hodinu a půl života za jednu z nejnudnějších sraček jaké jsem kdy viděl a sice ZTRACENO V PŘEKLADU. ()

Galerie (73)

Zajímavosti (2)

  • Film měl mimo soutěžní premiéru na filmovém festivalu v Cannes roku 2001 (Terva)
  • Luc Chalon a Oshis Yeghiazariantz soutěžili ocenu Golden Satellite v kategorii nejlepší umělecká režie. (Terva)

Reklama

Reklama