Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Antonia Guerrerová, ktorú priatelia i rodina volajú Kachorra, je vo väzení. Bola obvinená z vraždy. Pri prevoze do väzenia sa policajný voz zrazil s taxíkom. Vodiči aj posádky oboch vozidiel boli ťažko zranení, iba Kachorre sa ako zázrakom nič nestalo. V taxíku sa viezla Rosario Achávalová, ktorá mala nastúpiť ako vychovávateľka v rodine Bruna Moraviu. Kachorra si zobrala doklady, odporúčania i všetky veci Rosario a napriek tomu, že je o desať rokov mladšia a nemá s výchovou detí nijaké skúsenosti - naopak, aj jej by sa zišlo pár lekcií slušného správania - sa rozhodne nastúpiť u Moraviovcov namiesto ťažko zranenej Rosario, prirodzene, nie ako Antonia Guerrerová, ale ako Rosario Achávalová. Medzitým polícia bezvýsledne pátra po zmiznutej väzenkyni... (STV)

(více)

Recenze (127)

Billie777 

všechny recenze uživatele

Opravdu hloupoučký seriál. Ale jako malá jsem to měla ráda, se ségrou jsem na tom byli doslova závislé. Teď si ale vlastně uvědomuju, že jsem neviděla jediný díl a to ten poslední. Takže ani nevím, jak to dopadlo. :) Každopádně je to taková roztomilá blbůstka ale párkrát jsem se u toho i pobavila. Jedna hvězda za to, že jsem viděla už daleko horší telenovely a druhá hvězda z nostalgie. Tohle je moje dětství! :) A Natalia Oreiro tu byla roztomilá. Tehdy jsem jí záviděla její červené vlasy. :) ()

Rex Mundi odpad!

všechny recenze uživatele

NO, ak ste sa dostali až k môjmu komentáru, tak sa ešte zľahka kuknite na komentár užívateľa Lima....tak...a teraz: okrem toho, že s Limom súhlasím, tento výstižný "popis" všetkých telenoviel mi silne pripomína fúru iných grcných amerických tínedžerských seriálov (v rámci pudu sebazáchovy som síce nepozerávala, ale z počutia viem), ktoré naša mládež žrala (žerie?) aj s navijakom a v ktorých po troch sériách už spal v rámci partie každý s každým a po chvíli hľadania partnerov mimo obvyklého teritória sa len otočí nové kolo...a taký seriál tu má 41% (Beverly Hills 90210). Tak prečo sa tak čudujeme (ja sa už hádam ani čudujem, ach), že sa tu nájdu tisíce starších žien a dôchodkýň, ktoré žerú telenovely? Pre nich sú telenovely teraz tým, čím boli pre mnohých s vás po revolúcii BH 90210 a podobné šity (bohužiaľ si na iné nespomeniem, ale hádam môžem BH brať ako vlajkovú loď). Takže nemá aj z vás, narodených v rokoch sedemdesiatych, niekto v skrini kostlivca? (napr. v podobe bozkami ošúchaného plagátu Jasona Priestleyho:-))) ()

Reklama

argentina 

všechny recenze uživatele

Kachorru u nás dávali, jak jsem měla 13 roků, a to byl přesně ideální věk na to, abych se do toho zblázila. Telenovely jsem nikdy nesledovala, v paměti jsem měla jen pár dílů Esmeraldy, a hned mi došlo, že Kachorra je vystavená na úplně jiném konceptu. Dnes, když jsem díky tomuto startu poznala, dá se říci dokonale, tvorbu všech latino zemí a oblíbila si televizi Argentiny, vím, v čem tví nedostatky a přednosti tohoto dílka. Nedostatky jsou především ty, že to byla odpolední telenovela, a to už samo o sobě znamená, že nechtěli dosáhnout kdovíjaké ohromující kvality, ale spokojili se s málem. Jelikož jsem se v televizi nemohla dodívat, viděla jsem tak 40 dílů, dlouhou dobu jsem si myslela, že až se to někdy objeví na netu na stažení, tak si to konečně sjedu celé a budu spokojená. Na stažení v originále se to objevilo konečně minulý rok a pravda je taková, že už mě to teďka nehorázně nudí. Jsem daleko více vybíravá, to je pravda, a kdyby nebylo nic jiného na sledování, tak to určitě zvládnu. On to spíš režíroval Miguel Colóm (Cappuccino), můj oblíbenec, jeden z nej režisérů vůbec (Vidas Robadas, El Deseo, Televisión Por La Identidad a samozřejmě tady ani nemá profil), ale tady tak neměl moc co dělat, ptž to byla typická argentinská telenovela s natahovaným dějem a spoustou klišé. Určitě si vzpomínáte, jak každý díl vždycky skončil rádoby napínavě a pak stejnak o nic nešlo. Ale to k tomu patří. Na druhou stranu je hodnocení uživatelů dosti nespravedlivé, protože cílem novely bylo pobavit a strávit příjemnou chvilku před televizí, s postavami, které si člověk opravdu oblíbí, a čeká, co vyvedou příště, nebo ani tak nešlo o děj, jak o to, jakým způsobem se zachovají, co řeknou. Nebylo cílem vytvořit umělecké dílo, ke kterému by člověk neměl jedinou připomínku. Ale všechny připomínky, co máte k tomuto, jsou jen proto, že jste nepochopili, že to tak natočili schválně a ne proto, že by to neuměli líp. Mělo to být přesně takové a své diváky v Argentině a různě po světě si to našlo. Rozhodně to není nic pod úroveň a nemůžete to hodnotit stejně jako mexické telenovely, které jsou vyloženě debilní. Tady bylo drama, jak romantické tak policejní, ale všechno to bylo vyvažované humorem, zábavnými originálními scénami a bláznivostmi. Herci, i když točí radši večerní novely jak odpolední, se nemuseli za co stydět, taková teta Bernarda, Verónica Llinás, by strčila do kapsy každého, skvělá byla mladá Gimena Accardi v roli Josefiny, a i Pablo Rago, což je filmový herec a telenovelu točí jednou za 7 let. Byl to nejlepší galán Naty, spolu měli opravdu chemii a pro nás, kterým nic neříká Facundo Arana, to byla opravdu skvělá volba. Jedinou herečku, kterou nemusím, je Betina O'Connell, ona podle mě vůbec nehraje a nepracuje s hlasem. Díky dabingu jsem si nevšimla geniálního Pepe Monje, který mě potom dostal v Culpabe De Este Amor. Taky ne Marie Leal, která tu měla docela nudnou, i když důležitou roli řeholní sestry, která se starala o děti z ulice. Tato herečka je naprosto grandiózní, teď, když ji vidím v Alguien Que Me Quiera, se zařadila k mým nejoblíbenějším. Musím zmínit taky Maríi Rosu Gallo, úžasnou Pierinu, která umřela v roce 2004. Měla jsem radši takovouto Naty, jak tu v SMV, tady brala tu romantiku vážně a fakt jsem ji to věřila, v SMV to bylo šílené, absurdní, nechutné. Naty tady nepředvedla kdovíjaký výkon (všímám si v originále, něco je skvělé, něco už míň), ale rozhodně by to bez ní nebylo ono. Vůbec se nestydím za to, že jsem to měla ráda, svoji úlohu to v mých 13ti letech splnilo a je to rozhodně duchaplnější jak spousta jiných věcí, co dávají v našich televizích. Skvělá byla taky hudba, jak scénická, tak všechny písničky, co tam pouštěli, v tomto jsou Argentinci geniální. Když jsem se teď podívala na youtube na videa v češtině, zase se divím tomuto hodnocení o něco míň, ptž ti dabéři mluví jak největší kreténi, nedá se to poslouchat. () (méně) (více)

fiLLthe3DD

všechny recenze uživatele

Pár dílů jsem viděl a nikterak mne to nechytlo (argentinská tvorba je pro mě i nadále pasé)... Oreiro je dobrá herečka... Arana je zas schopný herec... Přesto jim to však dle mého v "Andělovi" nikdy neslušelo a až mezi Oreiro a Ragem (kurva sexy frajer) jsem vnímal nějakou tu chemii... Dějově nic převratého, přesto se však Kachorra může pyšnit nějakou tou synopsí oproti již zmíněné telenovele... Hodnotit si netroufám, neviděl jsem na to dost částí ale těch 19%? Jako fakt? Za mě minimálně třicet, sice tuctové, ale oproti "Andělovi" má Kachorra alespoň nějakou synopsi a k tomu věemu není tak otravně dlouhá... ()

Zetwenka 

všechny recenze uživatele

S Natalii Oreirio jsem viděla telenovelu Divoký anděl, tak jsem koukla i na její další počin.Toto je přímo komediální telenovela - neb vážnější okamžiky tam nejsou a když už se objeví - nedostatek financí, útěk před zákonem, tak je vtip přebije. Bohužel mé očekávaní telenovela zklamala, dost nepravděpodobné situace , opakovaní  a natahování celkem jednoduché linky. Uteče z vězení a dostane místo chůvy (pravá ztratí paměť) dvou dětí Josefiny a Lautára i jejich staršího bratra Bruna -zaměstnavatel . Také ta romantika mezi Kachorou a Brunem mi nepřišla výrazná. To ověření jejich slov, změna jména, doporučení a ji samotné- ne. Ona se angažuje a dělá pro děti ze sirotčince, aby jim pomohla ho udržet a získat peníze na provoz.. Samotní tvůrci asi pak pospíchali na závěr, protože bylo pár věci nedořešen a přešlo se bez jejich dokončení. Např. vztah mezi Josefinou a chlapcem ze sirotčince atd. I celkově lepší závěr by neškodil. Takže nakonec jen za píseň - ta se povedla a legrácky 1 hvězdička. Jinak ne. Počet dílu 150 Viděno: 150/150 ()

Galerie (6)

Zajímavosti (21)

  • Pri seriáloch je pravidlom, že prvé časti majú veľkú sledovanosť, pretože diváci chcú zistiť o čo ide, a potom to klesne. U Ženy na úteku to bolo naopak. Od začiatku ju sledovalo 1 600 000 divákov a posledné diely až dva milióny, čím bola najsledovanejším programom v danom období. (matthew.17)
  • V poslednej scéne 125 časti dáva Bruno Kachorre (Natalia Oreiro) lístky a ona háda, do ktorej krajiny poletia. Vymenuje pri tom všetky krajiny v Európe, kde Natalia Oreiro koncertovala. (matthew.17)
  • V polovici telenovely začne Kachorra nad hornou perou nosiť na kratšie obdobie kvetinku. Maskovala tým opar, ktorý sa jej vytvoril. (matthew.17)

Reklama

Reklama