Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Manželka zástupce ředitele věznice je unesena. Únosci požadují, aby z vězení mohl uprchnout jeden z odsouzených. Zástupce ředitele Cipriani připraví útěk vězně a následně si vezme uprchlíka k sobě domů. Se svým problémem se svěří kolegovi, který se okamžitě nabídne, že mu pomůže. Cipriani jede předat uprchlého vězně únoscům své ženy, na předání se však nedohodnou. Ciprianiho kolega se snaží vysledovat, kde únosci ukrývají paní Ciprianiovou. Únosci si ho však bohužel všimnou a zabijí ho. Cipriani zůstavá proti únoscům opět sám. (Snorlax)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (22)

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Výborný film s dobrým obsazením a hlavně podmanivou drsnou hudbou... Klasická italská krimi o velkém přátelství, které se utvoří mezi muži, kteří by se jinak za jiných okolností vůbec nikdy nepotkali, o tragickém konci tohoto vztahu a všeho kolem propletené politické vraždy, o které věděli italské politické špičky. ()

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Na tento film jsem byl už dlouho zvědav a nažhaven už jen dle jeho výstižného názvu, slovutného režiséra atp., ale dostal jsem se k němu vlastně až teď, skoro po měsící netrpělivého čekání a odříkání. Výsledek sice nebyl nad má očekávaní, dojmy byly spíše rozpačité, ale i tak nejhorší to v rámci žánru zcela jistě nebylo! Film byl ve finále méně akční, násilný a strhující oproti jiným poliziotteschi (jedna krátká přestřelka, jinak spíše taková psychologická sonda). Na druhou stranu spiknutí je však velmi zajímavé, pro někoho možná i dost zmatené, jednotlivé role-charaktery postav (no, ono se dá mluvit vlastně jen o dvou!) parádně zahrané, avšak ve skutečnosti asi málo pravděpodobné. Vyzdvihl bych především kameru a všechny ty detailní záběry na revolver! Vězeňský správce Oliver Reed (jednoznačně překvapení, bourák chlap s pěkný stylem, škoda, že toho nenatočil v tomto žánru víc!) a drobný zločinec Fabio Testi (ten mě tentokrát moc nevzal, ale jeho role v "Big Racket" měla teprve přijít). Hudba od mistra Ennia byla jak jinak než vzrušující. Doporučeno především žánrovým fanouškům. Komentář zde jako čtvrtý v pořadí.. ()

Reklama

borsalino 

všechny recenze uživatele

Konečně snímek složený z jiných postav než policajt a lotr a také dějově jinak pojatý. Velmi mě zaujala postava zástupce šéfa věznice (Oliver Reed) a jeho psychologický vývoj od zásadového a rozhodného muže ke kriminálníkovi se všemi metodami, které kriminálníci využívají. Po únosu manželky je donucen umožnit útěk z kriminálu jednomu z vězňů pro výměnu. Tím se roztáčí spirála navazujících událostí, kterými je vlečen a je nucen mnohé překousnout. Přes to však se v něm probouzí jeho bývalé já a celou situaci oznámí, aby zjistil, že si musí pomoci sám. Stojí před rozhodnutím, zda se zaplést se se systémem a jeho žena přežije, nebo si zachovat tvář a charatker. Role Fabia Testi byla o poznání slabší a nezajímavá, což je škoda. Velmi pěkný snímek. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Rozhodne zaujímavý film, ktorý sa oplatí vidieť aj dnes. Riaditeľ väznice je nútený spojiť sily s väzňom, ktorému je donútený pomôcť utiecť únoscami riaditeľovej manželky. Táto nesúrodá dvojica bude musieť vypátrať jak manželku riaditeľa, tak hlavne to, čo sú zač tí únoscovia. Bohužiaľ pre mňa to má to typické rozvláčne sedemdesiatkové tempo a je to skôr pomalá kriminálka ako nejaký nekompromisný drsný thriller, čo by mi bolo milšie. Akcie tu veľa ie je, ale je poctivo oldschoolová. Hlavným kladom filmu je ústredné duo. Na jednej strane zásadový milujúci manžel Reed a na druhej elegantný zločinec, ktorému sa nedá veriť jediné slovo v podaní talianskeho sexsymbolu Testiho. Bolo zaujímavé sledovať jak sa postupne skamarátia. O to viac potom vynikol trpký záver poukazujúci na skazenosť systému proti ktorému nikto nič nezmôže. Keby to bolo svižnejšie a drsnejšie, tak by som bol asi nadšený. Takto je to len ok. Ale pre hardcore staromilcov to tempo nebude taký problém ako pre mňa. 7/10. ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Další výborná věc od Sergia Sollimy s excelujícím Oliverem Reedem, sympatickým Fabiem Testim (rád bych uměl s cigárem to, co on) a skvělou Morriconeovou hudbou, z níž jednu skladbu použil k podobnému efektu Tarantino v "Hanebných panchartech". Nebyl by to Sollimův film, aby zpočátku přímočarý děj nezabředl mezi politiku. A znovu jsem (vyjma jedné scény, která k tomu měla nebezpečně blízko) neměl pocit, že sleduji prvoplánovou levicovou agitku. Na to jsou scénář a režie moc dobré. Je třeba překousnout šílenou přehlídku módy 70. let (Testi v kožichu vypadá jako Leoš Mareš a to ještě nedopadl nejhůř) a některé slabší herecké výkony ve vedlejších rolích, které ještě podtrhuje (mimo Reeda) hrozný anglický dabing, ale jinak jde o skvělou záležitost s patřičně temným, avšak nevyhnutelným koncem. ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama