Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

lesumir 

všechny recenze uživatele

Začátek hodnotím jako sračku, to bylo dost trapne, navic jsem zatinal pest v dobe, kdy Andre delal ty svoje divadelni pohyby v takovem filmu, pripadal mi jako z nejake grotesky.Myslel jsem, že asi odejdu, jak to mam v castem zvyku. Nu, dale se to dobre rozjizdelo az na par nesrozumitelnych blbosti. Ale ten konec, ten konec byl uz opravdu vrchol trapnosti. To bylo fantasy asi jako Čapkova Válka mloků a kdyby skončil u toho, jak vybehne z baraku a nemuze Angelu najit, dal bych 4 hvezdy. Ale takhle jsou to jenom tri na hranici. Luc Besson umi, ale nemel by se poustet do vetsich akci takovehohle typu. Stale ale nechapu, proc je to cernobile, asi jsem na to malo vyspely :) ()

Renton 

všechny recenze uživatele

MFF KV .. Scénář: Luc Besson .. ,,Lidi už nevěří na zázraky!" _ AngelA je překrásná, dokonalá, dech i kulervoucí. Dialogy jsou sice dlouhé, takřka všudypřítomné, ale srší minimálně humorem s nádechem lehké romantiky. Stačí se přenést přes nadpozemskou tématiku a jste v ráji. Navíc režie dobrá, kamera výtečná.. Doporučuji. 85%. ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Už ani nepamatuju, kdy jsem se naposledy v kině tak nehorázně nudil. Jamela Debbouzeho jsem měl za chvíli plný zuby a Rie Rasmussen je sice krásná, ale po herecké stránce je to dřevo, i kdybych ji porovnával jenom s jinými modelkami. Když měla předvést nějaké emoce, vypadalo to trapně. Nejpříšernější je ovšem scénář, který je především moralita s otřesnými dialogy, pak romance a nakonec možná i komendie. Nebýt úžasné černobílé kamery, byl by to naprostý odpad! ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Již delší dobu sleduji při čtení komentářů a hlavně hodnocení filmů takový zajímavý jev. Týká se to některých uživatelů, většinou místní honorace se stovkami a někdy dokonce i několika tisíci body (ne nezávidím!). A tím jevem je to, že čím více má někdo bodů, tím méně dává hvězd. Ano, jistá logika by v tom měla být. Ten s hodně body hodně viděl, hodně okomentoval, napsal hodně obsahů a byl na mnoha festivalech. Body jej ohodnotili ostatní, kteří ví, že dotyčný má rozhled, že filmařině rozumí a že jeho názor za něco stojí. Jenže to až tak úplně nehraje. Připadá mi, že někteří to chápou opačně. Přeci když patří k místním arbitrům umění, mohu to filmům pořádně natřít! A tak se často u opravdu krásných počinů objevují u některých uživatelů hodnocení hodně při zemi, v extrémních případech dokonce odpad.... Samozřejmě ne vše se všem líbí stejně, někdo preferuje jiné žánry atd... každý má na své hodnocení právo. Ale mně to prostě tak připadá a po včerejším Hřebejkově Rodinném příteli to beru skoro za jistotu. Nejinak je tomu u tohoto filmu. Člověk už pomalu zapomněl na krásu černé a bílé na plátně. Tato volba nejen dala filmu onen feeling nadpřirozena, ale opravdu zajímavě předvedla Paříž v jejím letním hávu. Ačkoliv je film o podvodníčkovi a gangsterské nule, kterých jsou asi v pařížském podsvětí stovky, tohohle si nakonec zamilujete. Není vyloženě zlý, v jádru je dokonce hodným člověkem. Ten dobrý člověk se ale ze skořápky grázlíka nikdy neuměl vyklubat. Chybělo mu sebevědomí i vědomí jako to je mít rád a být milován. A tak se v momentu v pravdě posledním s někým setká. Je to blonďatá tygřice s proklatě dlouhýma nohama a proklatě krátkými šaty... A tak na břehu Seiny když oba promočení vylezou na kamenné nábřeží začne podivuhodný příběh o lásce, sebepoznání a vykoupení... ---- leckdo tu už hlavní pointu vykecal v komentech, tak pokud někdo vše ještě nečetl, doporučuji si film nekazit nejen spoilery, ale i nízkým hodnocením. Je krásný, milý, s nádhernou kamerou, ještě nádhernější Rie Rasmussenovou, je vtipný a úžasně bavil po celou dobu. Dal bych za 4 lahve olivového oleje ale kvůli podhodnocení dávám i pátou! * * * * * ()

Marius 

všechny recenze uživatele

Najprv : nedajte sa odradiť hodnoteniami, ktoré má Angel-A na CSFD. Luc Besson sa po sedemročnej prestávke posadil na režisérsku stoličku, aby natočil film podľa vlastného scenára. Skalní fanúšikovia jasali, až kým neprišlo na projekcie. Angel-A totiž nie je nový Leon, Hlbočina či Nikita. Je to romantická komédia s miernym nádychom fantastična. Po scenáristickej stránke dopláca na to, že námet nie je nijak originálny a topí sa v mori dialógov premenlivej kvality. Režijne je to však, ako u maestra vždy, výborne odvedená práca. Besson si určite uvedomoval, že jeho scenár je len n-tou variáciou na danú tému a tak naordinoval výbornej kamere Thierryho Arbogasta čiernobiely film, čím nechal vyniknúť tretej hlavnej postave filmu – Parížu. Jednotlivé scény sú tiež oživené celkom zaujímavými hračkami so strihom. Pokiaľ ide o postavy, André Jamela Debbouzea je najlepšie napísanou i zahranou postavou, je dostatočne komplexný a Jamel mu vdýchol svojim herectvom poriadny kus hodnovernosti. Väčší problém som mal s Angelou Rie Rasmussen, ktorú mohol podľa môjho názoru Besson potiahnuť do ešte väčšieho „ prišla som si užívať, lebo v nebi je nuda “ extrému. Takto, i keď ide o postavu zaujímavú a celkom dobre zahranú, ostáva Angel-A mierne plytkým charakterom. Aký je teda nový Besson ? Nie je to zásadné filmové dielo, ktoré by formovalo určitú filmovú epochu či žáner ako jeho predchádzajúce filmy. Je to taký malý, zvláštny film na ktorom cítite, že napriek tomu, že je určený skôr bežnému divákovi, je iný ako väčšina mainstreamovej produkcie. A pokiaľ sa neveziete na vlne „kopnúť si do producenta sračiek, ktorý bol kedysi velikánom európskej réžie“ a dokážete sa tejto vlne vyhnúť, Angel-A vás síce neohromí, ale určite pobaví príjemným humorom a poteší nádherným vizuálnym spracovaním. Bez záverečnej slzopudnej scény by som šiel aj vyššie, takto je to na 8/10 ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)

Reklama

Reklama