Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

JFL 

všechny recenze uživatele

Luc Besson přichází s pohádkou pro dospělé, kde místem za sedmero horami a řekami je Paříž. Ta však nemá nic společného s reálným velkoměstem s ulicemi plnými lidí. Naopak má blíže magickému místu, jakoby krátce po rozbřesku, což ještě zdůrazňuje černobílá kamera opájející se podmanivou architekturou města. Vstupte do svérázného, úsměvného a především okouzlujícího světa hlavních postav, které stejně jako hrdinové jiných Bessonových vyprávění nacházejí sami sebe a své city, které rezonují na druhé straně plátna/obrazovky. ()

berusche 

všechny recenze uživatele

Obrovskou výhodou snímku je jeho ponurost díky barvám a jeho věrohodnost kvůli hlavní herečce, která je dle mého mdlého tak ošklivá, až je pěkná. Já mám s tvorbou Bessona trochu problém, něco se mi od něj líbí a něco se mi vyloženě nelíbí. Oproti těm nelíbivým je tenhle prazvláštní poklad skutečně zajímavý. Oproti těm líbivým je značně odlišný. Co Bessona vedlo k tomuhle netuším, ale vím, že se mu to celkem zdařilo. Rozkreslení bídného života, který upadá, a pomoci, které se tu dostane (a hlavně za jakou cenu), je příjemné a koukatelné, akorát scénář mohl být o fous lepší a možná víc nabitý. Stejně tak mi trochu vázne závěr, který byl pro mě takovým oříškem. Jsou věci, které jsem nemusela vidět a ani chápat, explicitní důkazy existence v tomhle případě mohly být zapomenuty. ()

Reklama

Jordan 

všechny recenze uživatele

Po šiestich rokoch si Luc Besson sadol na režisérsku stoličku a natočil príbeh o hľadaní samého seba, o nachádzaní cesty k sebe, mierne humornú a miestami dojemnú epizódu zo života drobného popleteného podvodníčka, ktorý sa musí naučiť mať rád sám seba a na to je mu z neba poslaná vysokánska blonďatá kráska (podoba s milou jovovich určite nie je náhodná). čiernobielosť filmu si neviem vysvetliť, určite by sa dala mnohými diplomatickými okľukami zdôvodniť, no pre mňa je to stále iba akési manieristické gesto. V porovnaní s tým, s čím sa naposledy predviedol (teda "Johanka z Arcu") si režiesérsku reputáciu mierne napravil, s dielami predošlými (nikita, leon, magická hlbočina alebo dokonca aj piaty element) sa však merať nemôže. Síce mi to v mnohom práve leona pripomínalo, predsa len je to už trošku vykalkulovaný film (zrejme mierny deformácia dlhoročného bessonovho pôsobenia na poste producenta) a scenár je tiež poznamenaný známkami predošlých projektov, aj keď celý francúzsky, v závere sa zvrhávajúci do americky romantických klišé - ten záver by som vzhľadom na celkom solídne rozohraný a komorne odprezentovaný príbeh celý čas balansujúci na hrane uveriteľného a magického vyriešil rafinovanejšie, ale pán besson si svoje postavy obľúbil možno až príliš, než aby im nedoprial VŠETKO a plnými dúškami, preto to vyznieva trochu neuspôsobene. Na comeback, ak už chcel, aby nám v sálach padli sánky a povedali sme si, "konečne si späť, Luc náš úžasný" trochu umiernené a nevýrazné, rozhodne však nie zlé, naopak, obracia do bessonovu tvorbu do vôd skôr klubovejších nezávislejších filmov, stačí to už len buď viac poeurópštiť alebo potom rozhodne neváhať niekde na pomedzí a rozbaliť to v plnej bessonovskej akčno-vtipnej paráde. lebo rozpačité postávanie jednou nohou v jednom smere a druhou niekde inde nesvedčí žiadnemu filmu. v tomto anjelskom story to však nie je natoľko badateľné, aby to vadilo. ostatne, aby som neomieľal stále to isté, na záver pochválim jamela debbouze, ktorý naozaj vynikajúco zahral svoju rolu, dalo by sa povedať "jednou rukou" - klobúk dolu. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Obsahový i obrazový stereotyp. Stokrát viděný námět nepřináší vůbec nic nového a veškerá hypotetická síla dialogů zaniká v jejich nesnesitelné ukřičenosti. Jamel Debbouze byl sice skvělý v Amélii i ve druhém Asterixovi, ale už by nikdy, opravdu nikdy neměl dostávat vážné role, protože je prostě k smíchu. Navíc scénář mu příliš nepomáhá, protože jeho postava se přestane chovat jako odpudivý debil asi až deset minut po "proměně". A nevím, jestli závěr měl být dojemný nebo působivý, ale působil přesně opačně a já marně vzpomínám, kdy naposled jsem se u filmu cítil takhle trapně. Druhá hvězda za příjemný vizuál a Bessonův smysl pro detail. ()

Bones! 

všechny recenze uživatele

Nemůžu si pomoct, ale tenhle film na mě doopravdy zapůsobil, nedovedu posoudit do jaké míry na to měla vliv únava, protože to byl takřka noční film. Nicméně zatím mu bez výčitek dám 5* sice trochu slabších, ale přeci... Film určitě budu chtít zhlédnout ještě jednou, možná svůj názor poupravím, ale zatím o hodnocení nemám důvod váhat... ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)

Reklama

Reklama