Reklama

Reklama

Hudbu složil, slova napsal

  • USA Music and Lyrics (více)
Trailer

Obsahy(1)

V 80. letech byl Alex Fletcher členem slavné hudební skupiny PoP. Zatímco jeho kolega Colin Thomson i po jejím rozpadu zůstal na špici hitparád, Alex upadl do zapomnění. Vystupuje už jen na plesech a poutích, kde jeho publikum tvoří hlavně bývalé fanynky, které už většinou překročily čtyřicítku. Se situací je smířený a žije celkem spokojeně. Jednoho dne se však objeví nečekaná nabídka. Nejúspěšnější popová hvězda Cora Cormanová byla kdysi také fanynkou PoPu a chce, aby pro ni Alex napsal nový duet, který by s ní zazpíval na turné. Písnička musí být hotová během několika dnů. Jenže Alex už deset let nenapsal ani notu. Pustí se do práce se sebevědomým textařem Gregem, ale moc se jim nedaří. Potom se však objeví svérázná Sophie, zaskakující za nemocnou kamarádku, která se Alexovi stará o kytky. Při zalévání jen tak mimochodem hravě dokončí rýmy, s nimiž se muži trápili, a když se Greg urazí a odejde, pokusí se Alex dívku přemluvit, aby mu pomohla. Sophie zpočátku váhá, ale nakonec na návrh přistoupí. Při práci se pomalu sbližují, svěřují si krachy v profesním i osobním životě a složí písničku, z níž je Cora nadšená. Autoři úspěch náležitě oslaví a stanou se milenci. Idyla však netrvá dlouho... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (592)

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Ne že by se v žánru romantické komedie nenašly tituly, které vybočují z řady a snaží se rozbít zavedenou výrobní formuli, přesto si dovolím tvrdit, že se jen obtížně bude hledat žánr, který by měl tak zakonzervované základní schéma, ve kterém se pouze střídají jména, tváře a prostředí. Marc Lawrence určitě nepatří k těm, kteří by se v rámci žánru pokoušeli o revoluci, a sází na to tisíckrát vyzkoušené. Přesto si myslím, že je to film koukatelný nejen pro žánrové fanoušky. Není nijak chytrý, ale vyloženě hloupý taky ne a má mocnou zbraň v podobně Hugha Granta, pro kterého jsou podobné role sázkou na jistotu. Tyhle chlapíky umí a hraje s velkým šarmem. No a Drew Barrymore je typově obsazená taky dobře. Hugh Grant už hrál v mnoha lepších filmech, pro Drew patří tenhle kousek v rámci její nicmoc závratné kariéry nejspíš k těm nejzdařilejším. Popová muzika je samozřejmě nadmíru lehký cíl pro ironii a legrácky všeho druhu, ale parodie na pokleslé popové romance pro náctileté fanynky v podobě videoklipu ke skladbě Pop! Goes My Heart nemá chybu. Za mě 3 hvězdičky a 55 % celkového dojmu k tomu. ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Vezměte Hugha Granta, dejte mu sladkou limču na tác a instruujte ho, aby mi namluvil, že se jedná o prvotřídní ležák. Sežeru mu to. V tomhle filmu není jediná nota, která by nebyla kradená odjinud, přesto jsem ho sledoval s neobyčejným zaujetím a reagoval přesně tak, jak jsem měl. Jestli existuje mezi herci špičkový popíkař, je to právě Hugh. A Drew Barrymore působí opravdu velice velice roztomile. ()

Reklama

heyda 

všechny recenze uživatele

Určitě překvapení a určitě příjemné. Jak už jsem mnohokrát zmínil, Drew já miluju a Hugh se na tyhle filmy velmi dobře hodí. Na první pohled by člověk řekl, že se jedná o typicky nalajnovanou romantickou komedii, která je přecpaná klišé, ale to je jen první a nepravdivý pohled. Tenhle film se sice tolik neodlišuje od běžné produkce, ale v jistých momentech z těch tradičních kolejí vybočuje a těm klišovitým gestům a tomu nepřirozenému chování postav se prostě vyhýbá, za což má u mě velké plus. :-) 75% ()

k212 

všechny recenze uživatele

Celkem vydařená vtiposnůška, která může fungovat jako lehká terapie pro diváky trpící fobií zvanou "synťákový osmdesátkový pop" (ano, mezi ně se řadím i já). Jelikož nám tvůrci servírují klasické atributy tohoto zábavního odvětví jako jsou: křiklavě blyštivé kostýmky, přerozhaleně neholené hrudě naondulovaných chlapíků, synteticky nechutná hudba s elektronickými bicími a stupidními texty, s ještě o foust hloupějšími videoklipy a odpornými tanečky. Tohle všechno jen jako audio-vizuální předkrm. Načež nás děj unáší do současnosti - do tápaní hlavního hrdiny, které se pohybuje na pomezí parazitismu ex-slávy a vlastní trapnosti, do existence bývalého dívčího puberťáckého idolu, jehož věrné posluchačstvo je nyní v řadách ječících čtyřicítek na abiturientských večírcích a důchodců na lavičkách parků . A hle, tu najednou, se na smutného hrdinu, snese báječná a náhodně zdvojená příležitost, jak se opět zviditelnit - buď v boxovací reality-show nebo jako autor duetu pro orgasticky vzdychající a notně pitomoučkou teen hvězdičku. K tomu se přichomítne praštěná zalévačka květin aneb zhrzená slovotepkyně, jejíž verše mají duetu dodat tu správnou šťávu a možná také smysl. A je tu romance jak trám ... anebo komedie jako řemen. Nu dobrá, od každého vcelku vyvážený kus. A velkou zásluhu na tom všem má nejen samotný scenář, ale rovněž ústřední herecké duo, které je dosti neslučitelné, aby bylo uvěřitelně a vzájemně se doplňující, a aby mělo potřebný náboj. A to se Hughovi "vrtizadečkovi" a Drew kupodivu podařilo téměř na jedničku. Ač je konečný produkt snažení těžce pop a happyend brutálně top, napraví to všechno závěrečné titulky. 60%. ()

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

O niečo lepšie jak Lawrenceova predošlá Láska s výstrahou (Drew Barrymore zachraňuje hodne), ale stále slabé. A čo je najhoršie, Grantovi to s Barrymoreovou sedí ešte menej, než so Sandrou Bullock. Chémia funguje asi na päť percent a z filmu vôbec nevyplýva, ako sa dopracovali ku vzájomným sympatiám. 50% ()

Galerie (27)

Zajímavosti (17)

  • Fletcherův manažer v rozhovoru s Alexem (Hugh Grant) zmíní comeback skutečné skupiny Tears for Fears, který však proběhl o tři roky dříve (v roce 2004, kdy vyšlo comebackové album s názvem „Everybody Loves a Happy Ending“). Tento film je z roku 2007, kdy jeden z členů Tears for Fears, zpěvák a baskytarista Curt Smith, již pracoval na svém třetím sólovém albu „Halfway, Pleased“ (2008). (no2)
  • Skladbu „Dance with Me Tonight“ napsal třináctiletý syn režiséra Lawrence. Malý Clyde byl hudebně nadané dítě, jehož schopnosti vyšly najevo poté, co ve věku čtyř let zahrál Beethovena zpaměti, když jej předtím slyšel v rádiu. (imro)
  • Ve 33. minutě a dále Sophie (Drew Barrymore) sedí v pozicích, které na sebe mezi jednotlivými střihy občas nenavazují. Mění se i rozložení jídla a pití na stole. (Iveet)

Reklama

Reklama