poster

Útěk z Huang Shi

  • Česko

    Útěk z války

  • Austrálie

    Children of the Silk Road

  • Čína

    Huang Shi de hai zi

  • Německo

    Die Kinder der Seidenstrasse

  • Slovensko

    Zachránené siroty

Drama / Válečný

Austrálie / Čína / Německo / USA, 2008, 114 min

Kamera:

Xiaoding Zhao

Producenti:

Wieland Schulz-Keil

Kostýmy:

Kym Barrett
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Freemind
    **

    Trapná agitka na Čínskou zakázku s příšernými herci a "tvůrčím rozmachem" hodným německých krimiseriálů z 90tých let. Celek zachraňuje jen vcelku slušná kamera a hudba,krajinky a nečekaný konec. Jinak ovšem blábol jak se patří. P.S.: Pak jsem si o tom něco četl a zjistil jsem, že to všechno bylo hodně idealizováno. Dle Wikipedie si hlavní hrdina nepřivodil to zranění během opravování náklaďáku v písečné bouři, ale když hrál basket a žáci mu vyrazili zuby,aby ho mohli krmit slámkou. Ale tohle by asi masový divák nerozchodil :D(21.7.2008)

  • Ridick
    ***

    hmmm.....ocakavania s mnozstvom akcie nenaplnene....nudne? ani nie....preco neskusit?....(5.8.2008)

  • B!shop
    ***

    Ono by to bylo zajimavy valecny drama, navic podle skutecnejch udalosti, jenze to by to nesmelo bejt cely tak utahane natoceny. Prvni dvacetiminutovka je paradni, drsny a dobre natoceny valecny sceny a frajerskej Chow Yun-Fat v roli partyzana milujiciho vyhazovani budov do povetri. Jenze pak Chow zmizi a dej se na celou hodinu zasekne ve skole pro sirotky a vlastne se nic moc nedeje. Pak teprve zacne ta cesta, o ktery vlastne ma celej film bejt. Jenze bohuzel ani ta neni natocena kdovijak zajimave, nic moc napinavyho nebo dobrodruznyho se nedeje a stejne jako vetsina filmu se to jen tak pomalu tahne bez nejakyho dramatickyho naboje. Sice se na scenu vrati i frajer Chow, ale bohuzel scenar mu nepredepsal zadny zajimavy sceny, takze jen tak stoji v pozadi. A konec uz je jen takovej predvidatelnej a zbytecne protahovanej. Celkove sice zajimavej namet, ale silene utahane natocenej, nuda to vylozene neni, ale rozhodne to melo daleko vetsi potencial, obzvlast, kdyz Meyers a Mitchell nejsou vubec spatny.(24.2.2009)

  • castor
    **

    Na příště už vím, že mám dávat na první dojem. Prostý děj nemůže vystačit na téměř dvouhodinovou stopáž, taktéž jako absentující dramatický náboj. Emočně naroubovaný snímek utkaný z nezáživné látky konce třicátých let válečné Číny, kam se dostává ambiciózní fotograf, aby zachytil hrůzy zoufalého období, by se hodil spíše na televizní obrazovky. Kasovnímu propadáku nepomohlo ani mezinárodní obsazení (asijské hvězdy první velikosti, irská naděje a australské křoví). Snímek značně dusí i nevydařený scénář, kanadský režisér futuristického Šestého dne nebo bondovského Zítřku nikdy neumírajícího rozcupoval i možno zajímavé motivy, které se nestačily ani pořádně rozkoukat!! Jen jsem čekal, kdy to skončí.. což asi nejsou nejlepší reference..(9.1.2009)

  • tombac
    ***

    Roger Spottiswoode je rutinér a na tomto korektním a místy fádním dílku z čínských reálií, které jede podle rádobyhumanistické hollywoodské šablony mnohokrát viděné v podobných "exotických" filmech (a je jedno, jestli se odehrávají v Asii nebo třeba v Africe a zda jsou natočené na motivy skutečných událostí nebo ne), je to vidět. Mizivý dramatický náboj, jen "povinné" válečné masakrování civilního obyvatelstva (nepříjemných výjevů se přesto neobávejme). Co mě osobně mrzelo nejvíce, že charismatičtí Chow Yun-Fat a Michelle Yeoh tu zastávají jen role hodného strejdy, potažmo tety, a de facto jen dělají anglicky mluvící křoví herecky horšímu (v mužské polovině nevýraznému) neasijskému ústřednímu duu. 5/10(20.4.2008)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace