Reklama

Reklama

Oranžová láska

Trailer

Obsahy(1)

Nabídka umírajícího muže je temná a podivná a devadesát devět procent lidí by o ní odmítlo byť jen uvažovat. Jenže stále je zde ještě to jedno procento nerozvážných. On se uvolí, že poskytne honosný byt, jídlo a vše potřebné k životu, ale pouze páru, který je do sebe natolik zamilován, že vydrží v přítomnosti pouze svého partnera až do majitelovy smrti. Pokud to daná dvojice dokáže, přejde byt automaticky na ni. Ale pokud se jeden z páru rozhodne odejít, celá dohoda padá a už se nikdy nesmějí vrátit zpět. Hnědovláska Kaťa, cellistka, a její nový přítel, fotograf Roman, věří, že právě jejich čerstvý vztah je schopen v této zkoušce obstát. A supermoderní loftový byt je zároveň velké lákadlo. Už brzy jim ale bude dopřáno pochopit, že i láska má svoje hranice. Hranice, za nimiž leží neštěstí. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (23)

andrii 

všechny recenze uživatele

Vizuální a emocionální hostina v pulzující melodii šípů Amorových. Zkouška lásky v odvážné i tajemné hře. „Romeo a Julie 21. století“ v antonioniovském kultu citů a pocitů. Rub a líc lásky v rytmu lyrické zasněnosti. Milenecká dvojice Káťa a Roman jako jedno tělo, jedna duše, jeden život. Pocitové křivky v kontrastujícím úderu emocí. Dva bohémští andílci na křídlech zamilovanosti, kteří se stávají „oběťmi“ svých vlastních citů, zbrklých a neuvážených rozhodnutí. Podobenství a síla andělské lásky v ikonických paletách, v paprscích vizuálního obřadu. Kamera dynamicky uhání, útržkovitě bloudí, zpomaluje, vykresluje podmanivou mozaiku poezie barev i závrať emocí. Klipovitá glazura formuje rysy detailnosti poetického fluida i fotografické dekorum podtržené přílivovými tóny hudebními. Opojná, bolestná, čarovně imaginativní souhra vizuálních meditací koresponduje s metaforami narace. Setkání dvou zaláskovaných duší ve zdrcujícím pokušení přitažlivosti i démonickém prokletí času. Vítězství a zmar jedné lásky zakleté v osidlech zlomové diagnózy. ()

Enšpígl odpad!

všechny recenze uživatele

To bylo jako kdyby mně někdo v pokoji vysypal toi toiku. Tam snad nebyl jediný celkový záběr, jediný záběr na tvář herců v dialogový scéně. Pane Badojeve sorry, rozumím tomu že jste chtěl udělat originální film a používal i originální obrazový formy, ale možná by jste měl jít raději dělat loutkový divadlo. V divadle SaH hledají někoho, kdo bude vodit Žeryka, tady bych pro Vás viděl pro drahý Alane uplatnění. ()

Reklama

kajda.l 

všechny recenze uživatele

Pocitovka s vůní pomerančů. AIDS. Touha po svobodě ve víru Oranžové revoluce. Klíč ke smrti. Výrazný kontrast v povahách obou postav, kterým osudová láska není přána. Mohlo to být zatraceně silné, jen více zakomponovat souvislý děj. Na můj vkus přestylizované a příliš videoklipovité. Ovšem Olga je nádherná. [Challenge Tour 2015: 30 dní se světovou kinematografií] ()

lucascus 

všechny recenze uživatele

Asi ještě nikdy v životě jsem neviděl film, kde by se podařilo perfektně skloubit výbornou kameru, uchu lahodící hudbu, detailní zvuk, přesný a zkratkovitý střih, potlačit děj a odstranit ho až do pozadí. Přesto však film nabídne jednoduchý, zato však uchvacující scénář, který obnaží duši dvou mladých lidí (mimochodem perfektně je ztvárnili Alexej Čadov a Olga Makejeva) až do morku kostí. Každý střih, každý záběr, každá barva a každý zvuk měl ve filmu své patřičné místo a tedy i svou patřičnou hloubku. Ani milimetr filmu nepřišel nazmar. Tvůrcům děkuji za silně poetický až tajemný zážitek, jsem šťastný, že jsem po delší době mohl vidět opravdu skvostný film. Přestože má film určitě své mouchy, já je nenašel. Plná spokojenost. Zajímavostí pak je, že postprodukci na tomto filmu dělali Češi. ()

MontyBrogan 

všechny recenze uživatele

Zbytočný experiment. Nemyslím ten, ktorý je predmetom filmu, ale samotný film a jeho prevedenie. Spomenul som si kvôli tomu aj na L'Année dernière à Marienbad, ktoré ma tiež zaujalo námetom, ale sklamalo prílišnou artovosťou. Oranžová láska je utopená v nelineárnom rozprávaní, ktoré ma ku koncu už tak miatlo, že mi dalo zabrať aj kým som vôbec pochopil záverečný zvrat. Ten je po triezvejšom uvážení s odstupom nejakej tej hodinky podľa mňa len zbytočnou vykonštruovanosťou. Tak isto, ako mnohé zábery na každý jeden detail prostredia, snažiace sa byť umelecky hlboké, až na ich zmysel do tej artovej priepasti sotva dovidí každý divák. ()

Galerie (11)

Reklama

Reklama