Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

See prang, to jsou čtyři krátkometrážní filmy od studií GTH a čtyř celosvětově známých režisérů. Čtyři mistři hrůzy - Banjong Pisanthanakun, Parkpoom Wongpoom, Paween Purikitpanya a Youngyooth Thongkonthun. Všichni se na dobrovolné osnově rozhodli utvořit cosi neobvyklého a ohromného. Každý z nich má svůj nezaměnitelný styl a 25 minut na rozvíjení tématu strachu… (Scio)

(více)

Recenze (43)

Flaxik 

všechny recenze uživatele

Tohle se těm klukám a holkům rákosnickým tak úplně nepovedlo. Sem si myslel, že krátké povídky jsou ideálním prostorem pro realizaci bujných fantazií a ženiálních nápadů, které by buď nevydaly na celovečerní film, anebo na které by nevydaly peněženky lakomých producentů dostatečnou hotovost. I když na režisérských seslích nebyla žádná ořezávátka, jejich fantazie byla bujná jak poprsí Keiry Knightley a nápady už byly v různých variacích už stokrát (dvěstěkrát, třistakrát…) omleté jinde. Zklamání ale nebylo tak silné, abych na ťamany definitivně zanevřel, takže sice slabé, ale pořád tři hvězdy to snese. ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Musím říc, že tímhle povídkovým filmem si u mě Thajci na poli filmového horroru trochu spravili reputaci. Hlavně tedy výborně zpracovanou první povídkou o dívce esemeskující si s tajemným mužem (****) a silně atmosférickou poslední povídkou o letušce, přepravující tělo mrtvé princezny, kterou zabila a s jejímž mužem měla poměr (****). Prostřední dvě povídky jsou trošku slabší. Druhá pojednává sice o žánrově vděčném tématu kletby šikanovaného jedince, která je náležitě razantní a krvavá, ale přehnaně digitální (***). Nejslabší pak je povídka třetí, lehce komediální příběh o síle pověry a jejího naplnění (**). Nakonec z toho ale film, na thajské poměry, vychází docela dobře a je celkově konzistetntní. 3,5* ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

1)Režisér Youngyooth Thongkonthun doteď natáčel převážně komedie a tak tohle pro něj byl první těžký křest ohněm, co se hororového žánru týče. No a nedopadlo to vůbec špatně. Úplně si vystačil s jednou herečkou, malým bytem a mobilním telefonem. Atmosféra sice zezačátku postrádá potřebné napětí, ale postupem času šlo ve vzduchu vycítit zlepšení. Sice nešlo o nic převratného, u čeho bychom lapali po dechu, ale určitě to byla příjemná změna oproti těm všech černovláskám lezoucích odevšad. Jen ten konec byl takový hodně zmatený, ale na efekt dobré. Rozhodně mě to příjemně navnadilo na další příběhy. 2)Tentokrát nás dostanou do varu již pěkně od začátku. Surové chování zdejší mládeže určitě v nikom nevykouzlí úsměvy ve tváři, ale spíše opovržení. Jaké však bylo mé překvapení v tom, kam se začal tento snímek ubírat dále. Režisér má rád zřejmě pořádné extrémy (Asiati jsou občas pěkní úchyláci) a tak se diváci dočkají několika velice podařených záběrů, při nichž se slabším povahám možná zvedne kufr. Bohužel na druhou stranu je zřejmá i oduševnělá masturbace nad digitálními efekty, které se tedy nepovedli vůbec a kvalitu příběhu srazili v některých momentech dolů. I tak mi však druhý příběh nadlouho utkví v paměti, protože něco takového se hned tak nevidí. Pochválil bych především práci kameramana, který odvedl pořádný kus práce. 3)Tak tento příběh mnozí označují za nejslabší článek a i v mých očích byl asi nejhorší. To však neznamená, že by mě tato průměrná podívaná nezaujala. Ba spíše naopak. Alespoň už teď vím, že nebudu ve stanu spát nikdy uprostřed. Navíc je vše pojato spíše jako taková hororová komedie i když s tímto označením budu opatrný. Některé dialogy byly trefné, jiné trapné, ale to už tak většinou bývá. I zde se podařilo režisérovi „místy“ vystihnout opravdu skvěle ponurou atmosféru a i samotný závěr bude pro leckoho nečekaný. 4)Říká se to nejlepší nakonec a já s tím souhlasím. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale já si zde vytvořenou atmosféru užíval asi nejvíce. Když pominu fakt, že tu hrála asi nejpěknější herečka, tak napětí by se dalo v určitých pasážích doslova krájet. Již samotná představa, že musíte letět několik hodin s mrtvolou vedle sebe je zneklidňující a co teprve, když se začne odehrávat něco mnohem horšího. Jde jen o iluzi? Může naše svědomí vytvořit něco tak hrůzostrašného, zvláště když ho nemáme zrovna dvakrát čisté? Finální vygradování bylo důstojným rozloučením s touto minisérií. ()

foundation 

všechny recenze uživatele

V poslednej dobe som u seba okrem iného objavil slabosť pre poviedkové horrorové filmy. Haluzou je že na Phobiu som natrafil náhodou, nič vopred som si o nej nezisťoval a kým som ju nezapol mal som ju za ,,obyčajný,, dvojhodinový film. Po zistení že ide vlastne o 4 poviedky som bol teda potešený a možno aj to sa v konečnom dôsledku odrazilo na hodnotení. Prvý príbeh Loneliness je nádherný príklad toho že v jednoduchosti je krása. Jedna izba, jedna žena, jeden mobil a priamočiary príbeh. Veľká spokojnosť. 4/5. Druhá poviedka The Deadly Charm bola pre mňa najslabšia aj keď treba uznať že to bolo natočené dosť netradične a nie špatne. Nakoniec ale iba 2/5. Tretí The Middle Man je horrorový príbeh s trochou komediálnej nadsádky, čo ale tentokrát nebolo vôbec na škodu. Tí ktorí ste ale náhodou nevideli The Others, Sixth Sense a Shutter, dávajte pozor pretože, všetko sú to geniálne filmy a táto poviedka im bohužiaľ všetkým trom vyspoileruje konce :D. Ja som sa ale bavil veľmi dobre. 4/5. Posledný The Last Fright ma po skvelom treťom príbehu už moc nenadchol aj keď tu nebolo vlastne nič zbabrané. Klasické horrorové postupy, trochu hlúposti a celkom dobré scény. 2,5/5. Celkovo to teda aritmetickým priemerom vychádza na 3 hviezdy aj keď by si Phobia možno zaslúžila niečo na odlíšenie od priemeru. Jednoducho veľmi dobre pozerateľný ( teraz hovorím aj o tých dvoch slabších častiach ) horrorový mix z Thajska. Môžem povedať že na dvojku sa naozaj teším. ()

tombac 

všechny recenze uživatele

Čtyři strašidelné povídky v podání čtyř thajských režisérů specializujících se na horrory. Těšil jsem se především na třetí a čtvrtou od tvůrců Shutter a Alone... V Happiness se mladá nezaměstnaná dívka s nohou v sádře oddává v bytě smskové komunikaci. Příjemná bude jen ze začátku... Režisér pravděpodobně nevěděl, jakou podobu dát předpokládanému finálnímu elementu. Neměl vůbec šťastnou ruku... 6/10 _ Tit for Tat má na svědomí režisér Body #19, což je zásluhou digitálních bubáků, kamerových obletů a místy chaotického střihu pěkně poznat. Autor jakoby chtěl napodobovat styl bratří Pangů. Více vizuální střídmosti a krvavá okultní povídka by byla hned údernější... 6-7/10 _ Na In the Middle je vidět, kdo z režisérského tandemu stojícím za nejlepším thajským horrorem zřejmě tahal při natáčení za kratší provaz. Příběh 4 kamarádů sjíždějích na člunu řeku absolutně ničím nepřekvapí... 6/10 _ Režisérský čtyřboj vyhrává s přehledem Parkpoom Wongpoom! Řemeslně nejvytříbenější segment, Last Fright, o podivném pasažérovi a vystrašené letušce na palubě letadla zdobí asi největší porce napětí. Méně sázky na jistotu a více šoku a bylo by to lepší, než za 8/10. _ Celkově dobře koukatelné, ale vzhledem k tvůrčí sestavě mírné zklamání. ()

Galerie (18)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama