Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jedinečný projekt Olgy Špátové zachycující Karla Gotta ve chvílích triumfu i přemýšlení o klíčových momentech vlastního života. (oficiální text distributora)

Recenze (79)

brrumlaa 

všechny recenze uživatele

"Kájo musíš,musíš - tohle jááá musím zvládnout sááám"... viz Básníci :). Já osobně ani jeho osobu ani jeho písničky nemusím. Nevím o co se vlastně tento dokument snažil. Nemanželské děti, ke kterým se hlásil až v pozdějším věku. Pro mě "absurdní" obrázek u vánočního stromečku se svými dcerami, kdy ty dvě starší tak nějak smutně koukaly, jak si jejich "tatínek" hraje s těmi malými. Ony samy asi takového tatínka moc nezažily. Nechci, ale nikomu sahat do svědomí a nějak zvlášť moralizovat... To, že má někdo nemanželské děti, není jen výsadou Karla.. Jak v dokumentu pravil sám "velký Karel": "narození Dominiky jsem ani své mamince neřekl". Důchodce, který má malé dcerky, o 30 let mladší ženu. Všichni ho mají a měli rádi jako zpěváka a hlavně "jako člověka". Období normalizace - Výtka toho, že nemá rád, aby byl označován jako "normalizační zpěvák". Fanynky, které mu fandí od 6 let až po zasloužilé důchodkyně. Ano, neberu Kájovi, jeho slávu. Ve své době, byl asi něco "nevídaného" - z vyučeného elektrikáře HVĚZDOU, ale teď už jen přežívá, z těch dob, kdy opravdu byl na výši. Nebyl to dokument v pravém slova smyslu, bylo to něco jako oslavná, křečovitá , nic neříkající "Óda na Karla Gotta". ()

DruidKarel 

všechny recenze uživatele

720. hodnocený film: nevím, co jsem vlastně čekal od dokumentu o zlatém slvíkovi, ale ozhodně to bylo víc, než mi bylo dáno. Ta holka, co to natočila spíše jen těžila z díla svého otce a jeho slávy (podobně jako ze slávy samotného Karla Gotta). Nikterak Gottovi v jeho kariéře nepomůže a ani mu neuškodí. Jako dokument docela dobrý, ale čekal jsem víc. 3* jsou maximem. Na to, jak byl tento pořad bombasticky medializován pomocí upoutáven na Nově, tak fakt docela průser. 3* ()

Reklama

Tosim 

všechny recenze uživatele

Upřímně - zajímal mě pohled na člověka, který je už minimálně dvacet let hudebně mrtev. Tohle je typický "narozeninový" dokument - shrnutí všeho a zároveň ničeho a já při sledování přemýšlel, kdy to tedy ten fenomén vlastně začne zobrazovat. Nestalo se tak a já viděl vše, co už k vidění bylo. Ospalé a bez života. Jediné, co mě trošku zvedlo bez židle, byly řeči Ladislava Štaidla. Netvrdím, že to měl vždy a za všech okolností jednoduché, ale ty blbosti, co tam povídal o tom, že když mohl on za normalizace do zahraničí, mohli logicky i ostatní umělci, si mohl vážně nechat pro sebe. ()

cariada 

všechny recenze uživatele

Velice pěkný dokument o našem nejlepším zpěváku, který se drží vlastně celý život na vrcholu popularity nejenom u nás. Což je víc než pozoruhodné. Je to Pan zpěvák na kterého prostě nikdo nemá. Můžete ho nenávidět, ale to je asi to jediné co můžete, že má talent jako málo kdo se mu prostě upřít nedá. A ještě k tomu je to velice sympatický člověk, žádný nafoukanec. Dokument nám nabízí pohled na život zpěváka při cestování a doma v rodině. ()

jenjan odpad!

všechny recenze uživatele

Karel Gott jako zpěvák určitě fenomén je, což je ale asi tak všechno. Všechny ty kecy kolem na mne působily značně křečovitě a účelově a jen mě přesvědčily, že lidsky je mistr spíš karikatura překonávající bez většího hnutí věky. Božský Kája je představitel mas, mas s růžovými sny o úspěchu a slávě, rozjuchaných a roztančených mas, které už ze své podstaty normalizují. Dokument byl veden v duchu: Pád bolševismu zapříčinili spíš veksláci, než chartisté. No jasně, vy jste přeci chtěli pracovat, rozdávat lidem na západní a východní straně zdi jen radost, nic víc.. ble! ()

Galerie (30)

Zajímavosti (1)

  • V roce 2009, kdy snímek odvysílala televize Nova, se stal titul nejsledovanějším televizním filmem roku. [Zdroj: mediafax.cz] (hippyman)

Reklama

Reklama