Obsahy(2)
V jednom z nejoblíbenějších seriálů stanice Spektrum se majitelé amerických firem odhodlají k neobvyklému kroku: zavítají do neznámých hlubin svých podniků. Šéfové pracují v přestrojení, na nejpodřadnějších pracovištích, aby poznali, jak na ně a na celou firmu pohlížejí jejich zaměstnanci -- upřímně a bez servítků. Získávají tak informace z první ruky, díky čemuž snáze objeví, kde je třeba nasadit více sil, koho je třeba pochválit a koho lépe motivovat, aby zaměstnanci na základě jednoznačně vyjádřeného uznání pracovali v zájmu podniku co nejefektivněji. Nezapomenutelné dobrodružství má jak na straně vedení firmy, tak mezi zaměstnanci za následek změnu přístupu k věci. (TV Spektrum)
(více)Videa (2)
Recenze (30)
Majitelia, generálni riaditelia, top manažéri, či iní vysoko postavení členovia vedenia sa v prestrojení nechávajú zamestnať vo firme, ktorej šéfujú, na tých najnižších pracovných pozíciach, aby na vlastnej koži skúsili ako sa v práci cítia ich zamestnanci. Takže napríklad riaditeľ veľkej firmy na spracovanie odpadu sa na deň stáva smetiarom, na druhý deň nastúpi na triediacu linku, na ďalší zasa zakusí ako to funguje na zbernom dvore. Človek z kancelárie sa zrazu ocitne v reálnom svete. Nikto však netuší, že je to ich "Utajený šéf". ** ()
Prvé pozretie je to fajn. Potom nastane šablónovitosť a akurát sa menia firmy a ľudia. Vždy čierni aj bieli, muži a ženy päť dobrých a jeden na vyhrešenie. Ste na pochybách, čo je hrané a čo skutočné. A či vôbec je niečo skutočné. Nič nie je skutočné. Len reklama na tie firmy a ich dokonalých majiteľov.... ()
"Hezké" možná naoko, nicméně v 98% firemních podnikách celého světa-samozřejmě včetně českých končin úplně nepoužitelné vzhledem k nastoleným podmínkám i trendům)počínaje umožněnými a zajebanými prac.agenturami, rozrůstajícími se nekontrolovaně/jak houby po dešti/,jenž se nemůžou takto nikdy změnit ani náhodou. ()
Emocionální dojáky na závěr, který navíc jedou jak přes kopírák (a ještě trpí hrůzostrašným českým předabováním), jsou často na hranici snesitelnosti. Jinak je to vlastně celkem fajn galerie postaviček a motivací (a deformací). Největší klad pro našince ale vidim v náhledu do světa, v němž funguje spousta tematických a osobitých společností - což je něco, co na našem malým trhu přežívá na okraji zájmu ve stínu tuctových zahraničních řetězců. ()
Táto tzv. reality show perfektne zapadne medzi tie ostatné a síce svojou úrovňou. V skratke ide o to, že v nejakej americkej firme sa šéf votrie medzi svojich zamestnancov, aby zistil ako ho ospevujú a nakoniec si vyberie z nich niekoľko indivíduí, kde ukáže aký je štedrý a venuje im štedré finančné dary a všetci žijú veľký americký sen až kým sa neposerú. Prečo ku*va takéto chu*oviny musia vysielať naše televízie?? A keď už istí ľudia potrebujú k životu pozeranie reality-show, prečo si ku*va nevyberú nejakú slovenskú firmu, napríklad Volkswagen alebo KIA, alebo firmu na výrobu bryndzových halušiek, kde by sa napríklad bača alebo Pastier zamiešal medzi svoje ovečky a počúval ako o ňom békajú? ()
Galerie (36)
Photo © Spektrum
Zajímavosti (2)
- Jedná se o druhý nejčastěji umíšťovaný pořad do programu televizní stanice TV Spektrum podle dat BigZoom a.s. z roku 2023. Pořad tak v počtu odvysílání předčil i původní verzi Utajený šéf (od r. 2009). Společnost shromažďuje program stanice jen od 13. března 2010. (Vitox)
Reklama