poster

Syrup

Romantický / Komedie / Drama

USA, 2013, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • elanius
    ***

    (79/2013) / Celkom obstojná, moderná komédia. Je to cool. Lenže je dosť vidieť ako to CHCE byť cool. Majstrovstvo dotiahnuť to do nadpriemerných vôd ale viditeľne chýba. Mne to pripomenulo 500 days of summer. Ale len pripomenulo ... (5/10).(28.7.2013)

  • Pump
    ****

    Díky dvojici Amber / Shiloh docela příjemné pokoukání. Marketing je plný bystrých lidí a místem, kde vyděláte obrovské peníze lusknutím prstu :-). Tomu věří jen ti šťastlivci, kterým se to povedlo. Na druhou stranu tento film ukazuje jednu pravdu. Nevzdávejte se svých snů.(29.11.2013)

  • Marqta
    **

    Ze začátku se to tváří jako originální počin, který tady ještě nebyl. Do marketingu zasazený příběh pojatý z "lidského" pohledu s možností se zamyslet nad tím vším co to vlastně je na těch reklamách. Mno, ale potom dojde (sirup/) šťáva. Celkově snímek působí hodně uměle a chápu, že nějakou zápletku tam dát museli, ale roztahat sérii povrchních zádrhelů (navíc lehce stupidních) na celé dvě třetiny snímku a potom to "vydávat" za zápletku, to opravdu na výsledném dojmu nepřidá. Slabé dvě hvězdičky.(30.12.2013)

  • dr.horrible
    **

    Z 90.tich percent umelá hmota, s neuveriteľnými postavami, plastickými zvratmi a tým najnesympatickejším hercom na svete, ale tých zvyšných desať percent má celkom nápad a Amber je sakra cool. Škoda premárneného potenciálu, tešil som sa a toto siaha ledva na spodnú hranicu troch hviezdičiek. Scenárista by si zaslúžil padáka. Edit: Tak nakoniec to predsa len musím znížiť. Páčili sa mi akurát nápady s plechovkami (hlavne čo sa tej edície týkalo), ale keďže ide vraj o knižnú adaptáciu, tieto nápady boli pravdepodobne aj v nej a TO ostatné, nefunguje vo filme asi nič. Image Amber je cool, zaňho päť percent navrch. Ústredný slizoun mi zhnusil aj ju. 45%(30.7.2013)

  • Thomick
    **

    Asi žiju v jedný velký bublině. Fakt jsem totiž netušil, že se lidi zabíjej kvůli reklamám na cocky a fucky či že světem marketingu brouzdá jeden pseudonym za druhym (proč?!); nejlíp s nesnesitelně slizkym účesem a vystupovánim. Vtip postavenej akorát na obvious dvojsmyslech, drama postavený na hádkách kvůli ničemu, sexappeal postavenej na zbytečně zmalovaný Amber. Ve výsledku jasnej podprůměr.(20.8.2013)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace