poster

Chlapec pojídající ptačí zob (festivalový název)

  • Řecko

    To agori troi to fagito tou pouliou

  • anglický

    Boy Eating the Bird's Food

Drama

Řecko, 2012, 85 min

Režie:

Ektoras Lygizos

Scénář:

Ektoras Lygizos

Kamera:

Raymond Heil
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dadel
    odpad!

    Nebudu psát, co ve filmu uvidíte, o tom se jistě dočtete jinde. Tento film má jednu z nejpůvabnějších festivalových anotací, jakou jsem kdy četl a její autor by měl jít do politiky, ASAP. Takže pro všechny posměváčky: jde o radikálně intimistický snímek o urputné snaze zachovat si vnitřní svobodu a lidskou důstojnost, a vy jste ho pouze nepochopili:) Ostatně za to, jak si hlavní herecký představitel zachoval lidskou důstojnost, byl po zásluze odměněn "zvláštním uznáním" poroty. Zároveň šlo i o "netrpělivě očekávaný debut" (!), bohužel není zmíněno, kdo jej netrpělivě očekával. Také Karel Och v rozhovoru tvrdil, že se o tento film festivaly praly, ale možná se praly o to, kdo jej uvádět nebude. ___ Ale rozhodně nelituji, že jsem film viděl. Narozdíl od mnoha jiných na něj ihned nezapomenu a i po několika dnech stále poskytuje náměty k hovoru. Také jde o ideální film na rande, pokud má slečna smysl pro humor. Bohužel jej už asi v kině nikdy neuvidíte. Na světové premiéře v Thermalu to bylo poprvé a naposledy, co na tento film přišlo 1200 lidí (což v kombinaci s děním na plátně byl vrcholně absurdní zážitek), a celosvětový počet diváků už asi o moc vyšší nebude.(9.7.2012)

  • dopitak
    **

    To je toho, kdejaká buchta z Bangbros tohle dělá běžně a když si trochu zaklikáte, musíte najít video, aniž byste za něj zaplatili jako za vstupenku do kina. V Putinvarech asi velectěné publikum prdí do navoněných polštářků anebo trpí průjmem a rádo využije jakoukoliv příležitost, aby z projekce uteklo (tak mě napadá, jaký pivo se tam o MFFPV čepuje?). Nic hroznýho film neobsahuje, dokonce bych řekl, že byl skoro nejvíc artový z celé letošní nabídky Cinema Mundi, ovšem řeckým filmpapalášům bych se rád vloudil jako odborný konzultant pro výběr filmů posílaných do oscarového klání, protože ačkoliv detailně tamější produkci nesleduju, divil bych se moc, že by se za celý rok neurodilo něco koukatelnějšího. Celý film ve stylu COV (cock on view) a přes rameno hlavní postavy není zrovna snadné sledování. Yiannis Papadopoulos má můj velký respekt, že do tohohle šel. A drobná rada na závěr: než se pustíte někomu do kalhotek, zkontrolujte si vlasy. Mohli byste naštvat pár diváků v kinech. Cinema Mundi, 2014.(6.3.2014)

  • HenryS.
    *****

    tleskám. migrující 'Estética da Fome' se po menší odmlce vynořila opět v Evropě a nejen ve stylu žánru je něco jinak, než jsme zamýšleli. Zvlášť marxistické čtení chlapce mě baví hodně. Co se týče reakcí karlovarského publika, tak to není překvapující. Vymetám festivaly už chvíli, ale v Karlových Varech jsem se setkal s nejkonzervativnější sebrankou ignorantů. Jestli to nebude tím, že na KVIFF se chodí voháknutej po kolonádě, ale ne na filmy. jediný co člověk může je vyspávat (morální) kocovinu (že do varů jezdil) do jedenácti a pak jít na fajne půnoční sajrajty.(6.3.2014)

  • Marigold
    odpad!

    Celý štáb za tuhle bezkonkurenční chcípáckou sráčovinu natvrdo k lopatě. Humanismus pro retardy.(5.7.2012)

  • Tsunami_X
    ***

    Řekové sežerou sami sebe. Teda obrazně, na plátně jenom někoho nechají udělat se do ruky a pak to vymlasknout. Tyhle fyzický záležitosti na mě moc nefungují. Jednak mi vadí, když kamera půl filmu snímá něčí zátylek, druhak si z toho absolutního důrazu na mapování všech činností hlavního charakteru nikdy nic neodnesu. U němčiny v kostele jsem se za tvůrce trochu styděl a jediné, co jsem po projekci cítil, byl pocit hladu.(5.7.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace