Poslední recenze (4 788)
Duna: Část druhá (2024)
O trošku lepší dojem než jednička, ale ten scénář je zoufale slabý. Motivace Fremenů zkoušet Paula je prostě nevěrohodná! Pokud ale chcete úchvatný film z pouště, pusťte si Lawrence z Arábie!
Duna (2021)
Dobrý scifíčko nepotřebuje kolosální výpravu, nejlepší efekty, stopáž jak na týdenní seriál (tedy přesně věci, které teď poslední dobou tvůrci nadužívají), dobrý scifíčko potřebuje atmosféru a skvělý nápad. A ani jedno se v Duně nekoná! Vágní story o nějakém rodu z planety, který má být zlikvidován jiným rodem - jak neoriginální. Kromě levitujícího světla doprovázejícího postavu nic technicky originálního, když tvůrci nevědí jak tam dostat exotiku, nasadí pojmenování ala Arábie (al) a pokusí se hudebně blízkovýchodnit. Za mě trapas, a pokud jde o děj, ten závěrečný souboj považuju za nejtupější záminku k násilí v dějinách hollywoodské produkce. Tu dvojku asi spíš vymažu než pustím.
Návrat z pekla (1992) (TV film)
Nenápadná věc od začátku do konce. |Jde se rychle na věc, žádné zbytečné kecy. Film není dost napínavý, ale povedeně zachycuje situaci v nemocnici i okolnosti celé události. Ovšem, když se od pána dozvíte, že se to celé děje, protože jeho stará už nebude moct mít jedenácté dítě, nejraději byste si našli co největší bibli a flákli ho s ní po palici. A pokud ne vy, tak já určitě.
Poslední deníček (5)
Oscarové nominace 2013 - můj konečný žebříček filmů nominovaných na film roku:
#1. Argo
#2. Nespoutaný Django
#3. Divoká stvoření jižních krajin
#4. Zero Dark Thirty
#5. Pí a jeho život
#6. Lincoln
#7. Terapie láskou
#8. Bídníci
Dosud nehodnocené:
#. Láska (zřejmě nebudu hodnotit, nechci vidět)