Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa neomrzí ani při opětovném zhlédnutí a pokaždé mi vykouzlí nenucený úsměv na tváři, na němž má samozřejmě (jako vždy) obří podíl Louis de Funès (s nezaměnitelným hlasem Filipovského), jemuž sedla role starostlivého a poněkud potrhlého choreografa pečujícího o svá "kůzlátka" jako ulitá. Ať už jde o podmanivé vyprávění pohádky nebo zběsilé lepení magnetofonové pásky či "dietní" večeři (a vážení) - (nejen) tyto nezapomenutelné scénky mě vždy zaručeně pobaví. ()

Lukoye 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je zase moje nejoblíbenější Funésovka. I když ono se to dá tězko říct u tak výtečného komika. Zápletka s neposkvrněným tanečním harémem a jedním anonymním novorozencem je fakt dobrá a herci z ní hodně vytěžíli. Bláznivá komedie, kde se problémy přelévají z jedné strany na druhou, a v podstatě o nic nejde. ()

Reklama

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Francúzsky filmový komik Louis de Funes sa tu predviedol v úlohe cholerického, poriadne prísneho choreografa Evana Evansa. Na dievčatá zo svojej tanečnej skupiny dohliada orlím zrakom. No ustrážiť celý hárem mladých tanečníc je i nad jeho sily. "Piti, piti, pá" je jedna z tých slabších komédií v ktorých sa objavil jedinečný Louis de Funes. Moc som sa pri tom nebavil. Funesa mám najradšej ako komisára Juve prenasledujúceho Fantomasa, prípadne ako strážmajstra Cruchota zo Saint Tropez. ** ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Příliš založeno na Louisově komice - to byl ale spíš problém Serge Korbera. I když některé hlášky, jako třeba reakce "chytré" tanečnice na onen příběh o vlku a jehňátku, který měl znamenat, aby se kočičky držely dále od mužů, jsou půvabné. -NO A CO BYLO DÁL? -VZALI SE! -NIC JSI NEPOCHOPILA! BĚŽ SPÁT! ()

L_O_U_S 

všechny recenze uživatele

Nejlepší jsou scény z Evansovy školy. Druhá polovina filmu (zájezd do Říma) mě už tolik nebaví. Nejlepší je bezesporu Evansovo vyprávění pohádky a jeho montáž telefonického rozhovoru. No a hudba, to je špička, zejména úvodní džemování a skladba "Judo". "Ani se nenamáhej a jdi šlapat." (183.) ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Tanečnica, ktorá sa v 11 min. sťažuje, že je unavená a má toho dosť, nemá byť z čoho unavená, lebo vôbec netancovala. Po prvý (a posledný) raz sa objaví až so svojou replikou "Říkam ne." (hemul)
  • Natáčení s malými dětmi bylo náročné. Nejlépe to s nimi uměl Louis de Funès, takže musel být přítomen jako chůva i při natáčení scén, ve kterých sám nevystupoval. (Zdroj: Patrick a Olivier Funèsovi: Louis de Funès). (vesper001)

Reklama

Reklama