Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

anais 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa je roztomilá komedie, která zaujme zajímavou výtvarnou stylizací ve stylu šedesátý let, ale i výkonem hlavního představitele, Louise De Funès. Ten se stará o většinu gagů a pomáhá tak zapomenout přeci jen trochu jednodušší scénář. Na podobném principu je sice postavena většina Funesových komedií (jedno téma, které se po dobu celého filmu příliš nerozvíjí, na něž je nabaleno množství všemožných vtipů), ale zrovna v tomto případě se jedná spíš o lehčí nadprůměr, než naprostou klasiku jakou je Fantomas nebo první četníci. Pro českého diváka se však film stává povinností, pokud je fanouškem Tata bojs, kteří si do své písničky Attention aux hommes vypůjčili z tohoto filmu opravdu téměř všechno. Sledování někerých scén tak dostává nový, zajímavý rozměr (Filipe, Filipe! :) ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Začátek filmu je naprosto strhující a Funes dokonale předvadí chování českého řidiče na silnicích. Pak se tam začne hopsat, cupitat a vůbec je tam tolik bab v tom baletním, že mě to připomíná slepičinec. Snad jen na konci se tvůrci probrali z letargie a oblíkli některé z nich do minisukní, pozdě, ale přeci. Jasně mohlo to dopadnout hůř, mohli tam bejt chlapi v baletním. To bych se pak díval na bílé elasťáky ve kterých by byly zvýrazněny baleťákovy koule. To mě vždycky fascinuje, jednou ještě ve škole jsme šli povinně na balet a všichni baleťaci měli bilý elasťáky s obrovskou boulí mezi nohama.Vždyt tak velký koule nemá ani slon ! Já na to pořád musel čumět a to teplej skutečně nejsem ! Další vyučovací hodinu jsme měli napsat referát na ten balet. Co jsem tam asi tak měl napsat ?? Že jsem celou dobu nevěřicně zíral na jejich koule ?? Naštěstí v tomto filmu nebyli baleťáci a tak můžu napsat, že sice na Funese nic moc, ale proti jiným komediím pořád na úrovni. Funesova živelnost a obličejová mimika dohromady s dabingem pana Filipovského vždycky spolehlivě zafungují. ()

Reklama

Disk 

všechny recenze uživatele

Velmi povedená komedie. Louid de Funés je skvělý jako vždycky, František Filipovský mu pomáhá, seč mu síly stačí. Dějově je to průměr, ale vůbec to nevadí; bavíte se i tak. Povedené písničky. Překvapí zpěv Františka Filipovského. K tomu zpěvu a k těm písním je ta čtvrtá hvězdička. Klidně bych dal i pátou, ale nemůžu, protože Senzační prázdniny se mi líbí víc... ()

hemul 

všechny recenze uživatele

Po dlhych rokoch som si pozrel tento film, kupil som si devedecko v trafike. Pravdupovediac, nepamatal som si takmer nic, videl som ho ako decko, len par scen, ale vzdy som si myslel, ze patri medzi slabsie funesove filmy. Oj, ako som sa mylil, teraz sa nanho neviem vynadivat. Nadhera. Zaradil sa medzi moje top funesovky (jakob, oskar, jeden hot..., kridielko...). Najviac sa mi paci scena, ked sa stryko dozvie o dietati svojho synovca a s vycitkou v hlase mu povie - ako si mohol to dieta opustit, ci nieco take... Na dnesne filmy dost nemoderne, vsakze. V modernej verzii by mu asi povedal, co si si nedaval pozor, ci nieco podobne. Velmi pekny teply film, aj s hudbou, kostymami, kulisami, choreografiou, dramaturgiou... ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

V podstatě nuda... Až příliš trendy dobový komediální muzikál. Koncentrace humoru je velmi malá (v druhé polovině, kdy se do zápletky dostávají nemluvňata, už je film téměř kýčovitý...), jedinou kvalitní složkou snímku je složka hudební... (ale nezastírám, že hlavně díky zpopularizování nezapomenutelnou písní Tata Bojs), rozhodně ne ale jinde vyzdvihovaná choreografická, to je skoro esence kýčovitosti... Nejzajímavějším poznatkem z filmu je, že absolutní kult mládí, který vládne dnešnímu mediálnímu světu, nemá příliš dlouhého trvání. Na začátku 70. let minulého století to bylo spíše ještě naopak... Coby jinak v sobě nesla povrchní estetická rovina filmu, kde je hlavní ženská sex bomba asi čtyřicetiletá baletka... ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Ve Francii měl film premiéru 18. září 1970, s dvěma a půl milióny diváků se ale dostal jen na 15. pozici v úspěšnosti ve francouzských kinech. Naproti tomu výrazný úspěch zaznamenal v Německu a v zemích východního bloku, kde jej v kinech vidělo 33 miliónů diváků. (argenson)
  • Serge Korber sa v roku 2001 vyjadril, že: „V mysli Louisa de Funèsa bol film veľmi nafúknutý projekt: hudobná komédia s tridsaťročnými chlapmi, ktorú malý virtuóz s revolučnými metódami pripravil na pop music. V porovnaní so Žandármi to bola takmer avantgarda!" (Arsenal83)
  • Louis de Funès v roku 1968 pochyboval o udržateľnosti svojho úspechu a v obavách z toho, že svoje publikum jednotvárnymi rolami unudí, zobral práve túto rolu, keďže tu mohol pracovať s mladým filmárom a ide o nový prvok v jeho kariére: v podstate muzikál. (Arsenal83)

Reklama

Reklama