Reklama

Reklama

Příběh o hledání vlastního stylu zasazený do světa elektronické hudby a hollywoodského nočního života, ve kterém ctižádostivý 23letý DJ Cole (Efron) tráví dny tím, že kuje pikle se svými přáteli z dětství, a po nocích pracuje na skladbě, se kterou udělá díru do světa. Všechno se ale změní v okamžiku, kdy se seznámí s charizmatickým, ale poněkud pošramoceným postarším DJ Jamesem (Bentley), který si ho vezme pod svá křídla. Věci se však zkomplikují, když se Cole zamiluje do Jamesovy mnohem mladší přítelkyně Sophie (Ratajkowski). S tím, jak zapovězený vztah nabývá na intenzitě a rozpadá se jeho přátelství s Jamesem, musí si Cole vybrat mezi láskou, loajalitou a budoucností, pro kterou je předurčen. (Freeman Ent.)

(více)

Videa (13)

Trailer 1

Recenze (161)

luka4615 

všechny recenze uživatele

EDM je společně s House Music mou srdeční záležitostí, tudíž mě tento film na toto téma zcela pohltil. We Are Your Friends je totiž výborně podaným filmem ze života DJs, který nám názorně ukazuje, že i tato profese má své stinné stránky, že to není jen jedno velké pozlátko jak si někteří mylně myslí. Skrývá se za tím i mnohaletá práce a nikdy nekončící úsilí, jen aby jste vytvořili ten správný "track". Spojte si to s úžasným soundtrackem, který se výborně poslouchá, a který už teď hlasitě vyhrává v mém PC i telefonu, a dostanete svěží sondu do zákulisí festivalů a klubů, na kterou se parádně dívá. Jsem si téměř jist, že jen u jedné projekce nezůstane. PS: Emily Ratajkowski je fakt kost! „Are we ever going to be better than this?“ ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Asi už jsem na to starý, nebo co, ale tenhle film se mi prostě nelíbil. Zac Efron je fajn, ten mě docela baví. Emily mě nebaví vůbec, jako herečka nic, prostě se na ní jen chlapi mají koukat, to je celé. Hudba mi vůbec nic neříká, takže asi nebudu cílovka, ale mně tenhle film prostě nic neřekl. Mnohokrát omleté, nudné. ()

Reklama

Gemini 

všechny recenze uživatele

Byly doby, kdy v určitých kruzích představoval největší zlo High School Musical, jehož hlavním apoštolem byl Zac Efron. Od té doby ale uplynulo už celkem dost vody, a jmenovaný mládenec urazil docela slušný kus cesty. I tak je ale na We Are Your Friends asi největším překvapením, že navzdory lehce varujícímu obsazení, synopsi a stopáži se nedá říct, že stojí Za Kefron;) Na druhou stranu bohužel pokud jde o hudební stránku a slibovaný náhled do hlav DJů, se i přes skutečnost, že tu hlavní hrdina rozmlouvá s někdejším megaobjevem Hollywoodu Wesem Bentleyem i sám se sebou o podstatě elektronické hudby, její tvorby, a o spojení s myslí DJe i davu svíjejícího se v příslušných BPM, nedá říct, že by se tu dělo něco nad kvalitativním limitem Step Up 1 až 67 (kde se hraje jiný styl) - nebo určitými segmenty Klubu Sráčů:) A pokud jde o příběh/děj, mluvíme o úrovni lehce nad zmíněnou nekonečnou sérií Step Up. Aby to nevyznělo zle - není to provar, to ani omylem. A nutno říct, že i Emily Ratajkowski dokáže roli módního doplňku, zmítaného mezi dvěma muži, v takovémto druhu filmu zahrát obstojněji, než byste čekali od slečny, která (nutno uznat, že svým způsobem moudře) vystavila svůj veškerý kapitál na odiv hned v počátku kariéry (ano, myslím tím ten videoklip, k němuž ani nestojí za to mít puštěný zvuk). Dá se to připodobnit k Maggie Grace v Lockoutu;) Tvůrci jen poněkud nezvládli míru, do jaké má film působit vážně a jak vážné (a jak zobrazené) věci by v něm chtěli mít. Step Up je mimo technickou část věci jednoznačně přiznaná naivní šablona - We Are Your Friends se ale snaží tvářit jako seriózní drama z hudebního prostředí o nelehké cestě "jednoho z mnoha" na vrchol. A to zkrátka a dobře nefunguje, byť se samozřejmě nedá nesouhlasit s tím, že drogy jsou špatné, áno, byť by vypadaly sebevíc cool. V tomto případě víc než jindy platí, že krátká stopáž leccos zachraňuje. 50%, dejme tomu. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Dlouho jsem na tenhle film čekal. Nabídnout film ze světa DJů je totiž pokaždé hodně zajímavým zážitkem a zase tak často se s ním člověk nesetká. Zac Efron tu hrál mladého, nadějného a já byl docela zvědavej, jak to všechno zvládne. Nakonec on jediný byl opravdu relativně normální. On a zkušenej producent a DJ, který se rozhodl ho zaškolit, a na kterém se hodně slušně podepsal čas a sláva. Ve výsledku hudba zase tak zajímavá ve filmu není, což je asi největší průser. Netěží totiž z originality, ale z dnešního oblíbeného big-room houseu, který má jediný smysl, a to zničit davy v klubu, čemuž já příliš nerozumím. Pár zajímavých hudebních zážitků se tu sice objeví, ale není to žádná hitparáda. Vše vynahrazuje až závěr, který je evidentně od srdce, ale nikdo by ho Zacovi jen tak nevydal. Spíše ta skladba má kouzlo daného okamžiku a faktu, že jsem během hodiny a půl poznal jeho kamarády, o kterých tato skladba také je. Nicméně samotný závěr a zkušený DJ je pak to jediné, co je na tomto filmu opravdu zajímavé. Závěr je alespoň trošku originální a zkušený DJ pod nánosem peněz, drog a chlastu sem tam má i docela pravdu. Kolikrát i krutou pravdu. ()

Sufferer 

všechny recenze uživatele

Neprezraďte to môjmu ošetrujúcemu lekárovi, ale tento film ma bavil. Veľmi. Po obsahovej stránke We Are Your Friends len predkladá príbeh z rangu klasických, kde sa mladík – obklopený priateľmi rozhodnutými vystúpať po spoločenskom rebríčku a žiť na vysokej nohe – snaží urobiť veľkú dieru do sveta dídžejingu, pričom svojho mentora oberie o asistentku a priateľku v jednej osobe. Za omnoho zaujímavejšie považujem, ako Max Joseph tento príbeh navlečený na schému formálne uvádza do hedonisticky pulzujúceho života, podobného tomu, akým žije samotná hudba. Na moju filmovú mapu začínajúcich režisérov s potenciálom sa nedostáva kvôli tomu, že pred kameru dotiahol étericky krásnu Emily Ratajkowski, ale preto, akým spôsobom jej mrštné boky obchytil objektívom. ()

Galerie (76)

Zajímavosti (12)

  • Originální název filmu We Are Your Friends vychází z názvu skladby hudebního dua Justice, která zazněla i v traileru. (vteco)
  • Zac Efron se musel kvůli roli Colea naučit dělat DJe. Pomáhal mu s tím švédský DJ Alesso. (romajz15)
  • Film je historicky štvrtý najhorší debut pre film, ktorý sa odvysielal vo viac ako 2000 kinách. Priemerná tržba na jedno kino bola len 758 dolárov. Najhorší výsledok drží Jem a Hologramy (2015) s priemerom 570 dolárov na kino. (Arsenal83)

Související novinky

Největší propadáky roku 2015

Největší propadáky roku 2015

29.11.2015

Člověk občas slýchá zábavný argument, že nemá ten či onen film předem odepisovat, ale má si na něj udělat názor až poté, co ho uvidí. Vzhledem k tomu, že jde do českých kin zhruba 250 filmů ročně (a… (více)

Reklama

Reklama