Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

Han22 

všechny recenze uživatele

Staying Alive není takový průser, jak je tu hodnocený. Je to celkem fajn film na který se dobře kouká, ale bohužel pokračování dokonalé Horečky, která byla o několik tříd lepší, měla krásný příběh a na konci to vypadalo, že Tony dospěl a bude žít se svoji láskou. Teď ji podvádí, ničí a chová se jako totální hajzl a to se mi vůbec nelíbilo. Navíc ta hudba a tanec... taneční čísla mě prostě nebavila, nebyla v tom energie a totéž s Bee Gees, kteří byli v Horečce na vrcholu s stvořili nesmrtelné hity, ale to co tu pouští je jen třetiřadý odvar bez nápadu. Finální šou s šílenými kostými a choreografií však opravdu stojí za to. PS: Jak přišel Travolta k takovým svalům? Zfleku by mohl do nějakého akčního filmu. ()

Paldiny 

všechny recenze uživatele

Zo Stalloneho pera a pod jeho taktovkou nevznikol len Rocky, ale aj sequel k Horúčke sobotňajšej noci. Našťastie dal Sylvester na Rockyho slová, že nevie spievať ani tancovať a herectvo i to ostatné prenechal povolanejším. Johnyho fyzičke ale dohovoril iba v tom najlepšom. Príbeh je z tých jednoduchších, John Travolta alias Tony má na háku svoju priateľku a iná kráska zas Travoltu. Do toho plniaci sa sen o dobývaní Broadwaya, tóny Bee Gees, tanec, tanec a ešte raz tanec. Ten zo začiatku nič moc, ako sa však začnú komplikovať vzťahy a aktéri presúvajú do finále elektrizujúce napätie je viac než hmatateľné, svoje tomu pridáva moc pekná zostava ponurého muzikálu "Satanova ulička". Isteže by sa dalo veľa namietať do naivity vzťahov charizmatického tria, ale povedzme si úprimne, v mnohom zrkadlia svet zaľúbených. Ten tiež nebýva premyslený a logický. Film sa stal divácky úspešným a myslím, že zaslúžene. Prečo potom o ňom už dnes nikto nevie? Asi preto, že žánrovo v Stalloneho kariére vyčnieva zhruba tak ako v prípade nešťastného debutu, popritom rozpráva rovnakú pesničku ako v prípade Talianskeho žrebca a čo sa týka Johnnyho, tam hrá predsa len druhé husle. ()

Reklama

Quint 

všechny recenze uživatele

Pokračování Horečky sobotní noci se na rozdíl od svého úspěšného předchůdce dočkalo extrémně negativních ohlasů. Kritici film strhali za to, že nahradil dramatickou hloubku původního snímku sérií kýčovitých tanečních sekvencí. Pro milovníky osmdesátkové éry křiklavého nevkusu a „hard body“ filmů je to ale lahůdková guilty pleasure. Jde o jediný režijní počin Sylvestera Stallona, v němž sám nehraje (pokud nepočítáme drobné hitchcockovské cameo). Roli krále sobotních diskoték Tonyho si zopakoval John Travolta, který tentokrát před natáčením strávil několik měsíců ve fitku. Z jeho fyzické proměny pak Stallone udělal hlavní atrakci filmu, který je z velké části přehlídkou Travoltovy vyrýsované postavy. Nejzábavnějším rysem filmu je fakt, že si z něj Stallone udělal v podstatě taneční variaci na Rockyho. Spousta děje se odvíjí v rytmických montážích, které do osmdesátkových filmů přinesl právě Rocky. Podceňovaný amatérský tanečník Tony, usilující o kariéru profesionála, v nich prochází tanečními zkouškami, těžkým fyzickým tréninkem a zároveň překonává svoji nejistotu a emoční nevyrovnanost, aby mohl všem pochybovačům na konci vytřít zrak. Napjaté vztahy mezi ním a zkušenou tanečnicí Laurou pak kulminují v závěrečném tanečním vystoupení, které je de facto pojaté jako souboj. Finální show je dokonale přeplácanou přehlídkou osmdesátkové videoklipové estetiky. A věřte mi, takovou výstřední audiovizuální masáž zažijete jen párkrát za život. ()

kamigava 

všechny recenze uživatele

Docela povedené pokračování SNF s živou disko hudbou nejen od Bee Gees. Podle galerie fotek jsem tomu moc nevěřil a trochu mě ta móda 80. let odpuzovala, ale nakonec Travolta zaválel i v této dekádě. SNF je legendární film a 70. léta u mě zůstanou vždy lepší. Hlavní dvě nápadnice mě také zaujaly. Nechápu, jak ta Finola Hughes (Laura) mohla vyhrát podle zajímavostí cenu nejhorší herečky ve vedlejší roli. Byla to sice trochu mrcha, ale měla charisma, sebevědomí, dravost a k Travoltovi se hodila asi nejvíc. Ohledně Cynthie Rhodes jsem měl pořád pocit, že je to Kim Wilde. :D Také by mě zajímalo, koho tam vlastně hrál Patrick Swayze... 60 %. ()

kobejn 

všechny recenze uživatele

Stallone natočil muzikál podle šablony Rockyho a s "rambovsky" vypadajícím Travoltou...výsledek je spíše nechtěně komický a takovej celkově nemasntnej neslanej, hudební čísla nemaj moc grády, akorát Slajův brácha Frank si tam docela přišel na svý, když moch předvádět ty svoje šíleně ukvičený eitýs songs...Travolta tam fur balí takovou krafku, přitom good girl má u nosu, ale tak to zřejmě v životě chodí u někoho...nakonec je z celýho filmu nejlepší až závěrečnej travoltův walk out of frame neboli exit in the final credits za zvuku hudby bídžís a konečně zazní titulní skladba...jinak je ale celej ten film fcelku o ničem....Stallone režijně docela šedej průměr. Jo a Páťa Swejzy tam fakt nehraje, jen nějakej týpek, co se tam mihne je mu lechce podobnej, ale fakt to neni von. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)
  • Film snadno překonal 60% tržeb Horečky sobotní noci a stal se jedním z nejkasovnějších filmů roku. (McLushi)

Reklama

Reklama