Biografie (1)
Ondřej Hübl je český textař, scenárista a kreativec. Je autorem a spoluautorem mnoha úspěšných reklamních kampaní pro značky Oskar, Fernet Stock, Vodafone, T-Mobile, mezi nimi i několikaleté série s Vojtěchem Kotkem, Lukášem Pavláskem, Jakubem Kohákem a Ivanem Trojanem. V roce 2018 vydal soubor povídek Hod mrtvou labutí. Podle povídky Divotvorné hrnce, která je součástí této knihy, napsal s režisérem Miroslavem Krobotem televizní seriál Zkáza Dejvického divadla.
Zajímavosti (1)
Zkáza Dejvického divadla (2019)
- „Během půl roku mezi tím, kdy vznikla první verze scénáře a kdy jsme začali natáčet, měli herci ke svým postavám spoustu připomínek, které poté Ondřej Hübl a Miroslav Krobot zapracovali do finálního textu. Zároveň byl při natáčení určitý prostor pro improvizaci, takže spousta replik vznikla až na place a u stolu při psaní by se ani vymyslet nedaly,“ uvedl umělecký šéf Dejvického divadla Martin Myšička. (SONY_)
Scenárista
Seriály | ||
---|---|---|
2019 |
Zkáza Dejvického divadla |
|
Zkáza (E06) |
||
Smrad (E05) |
||
Šmejdi (E04) |
||
více epizod (3) |
Herec
Seriály | |
---|---|
2019 |
Zkáza Dejvického divadla |
Zkáza (E06) |