Recenze (1 857)
Sněhurka: Jiný příběh (2012)
Saura koketuje s Artistou za zvuků Balady o smutné trumpetě... Sněhurka nejen převyprávěná, ale roztančená a rozdrážděná rudým (vlastně černobílým suknem)...Ženy se silnýma očima...Ale jako divák jsem zůstal bez empatie a vnímal jen formální pozitiva...
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
Nevím, jak Thor tančí, ale Swayzeho osmdesátkovou partizánskou standartu nese vcelku hrdě...Ano, je to pořád nehorázná blbost a bratr Matt je huba nesympatická, ale jak dojde na boj, Bradley na nováčka servíruje až staromilskou akční rozkoš...S odřeným kalachem za čtyři hvězdy...
Asterix a Obelix ve službách Jejího Veličenstva (2012)
Francouzské hvězdy se dopouštějí vlastizrady...Nejdříve Depardieu, který se na stará kolena chce stát ruským bohatýrem a pak Deneuve, která přijala roli anglické královny...Čtvrtý Asterix se deset let od příjemné Kleopatry, nesoucí se na vlně hitů ze San Rema, Moničina poprsí a bohaté výpravy, propadl na úroveň Scary Movie...Jedna homosexuální hláška a jedna imigrační scénka to nespasí...
Insensibles (2012)
Hledání kořenů po katalánsku aneb rodiče si nevybereš...Juan nakoukal del Tora, v přestávce mezi Devil a Pan's Labyrinth si střihnul Incendies a napadlo ho stvořit vrstevnatou koláž z hororových střípků, eugeniky, fašismu, občanské války a jednoho doktora se smrtelnou nemocí a traumatem...Nezvládnutý bordel, který by nepostavil do latě ani Hellboy, protože tváří tvář osmnácté runě germánského futharku prostého jsme bezmocní všichni...Francouzské audio se slovenskými titulky tuhle hrůzu jen znásobilo :)
Útěk (2012)
Ronja, dcera loupežníka ve zlatavých barvách a kouzlo přespolního běhu, kterému by Hunger Games mohly jen tiše závidět...Neurážející jednohubka s drsným prostředím, dynamickou hudbou, normální dorostenkou a střídmou stopáží...
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Bacon s Purefoyem jsou sice přitažlivě neoholení a okoralí, ale odkazy na Poea příliš originality nepobraly...Fakt, že "Následovníkem" může být opravdu kdokoliv, dává scénáři až přílišnou blahovůli...A opakované flashbacky opravdu nemusím...
Druhá šance (2012)
Tři dekády snídat denně plátek slaniny a jedno volské oko jednomu opravdu zhasí sexuální jiskru, ale protože do prvního infarktu ještě nějaký ten měsíc zbývá, tak proč nevyrazit do půvabné Nové Anglie a nesvěřit se profíkovi na vztahy se svou touhou blowjobu pod stolem při účetní uzávěrce...Pravdivé, ale zároveň tak strašně otravné a nefilmové...Všichni držitelé stříbrných manželských plaket a dražších kovů si klidně jednu až dvě viagry mohou přidat...
Na divoké vlně (2012)
Guru Butler, surfařský padawan, rodinné bolístky, ale naštěstí i fantastické vlny, které by si zasloužily svých patnáct minut slávy v ohlušující a omračující síle IMAXu...
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Laktační psychóza dokáže slušně zacvičit i s obyčejnou prvorodičkou, natož pak s čerstvým krvosajem...Sága, u níž její divačky už stačily naštěstí dospět a teď se samy před sebou v kině stydí , přichází s nejstrašlivějším dílem...Od prvního záběru i věty peklo neherectví, netriků a nevkusu...Neobhajitelná hrůza...
Raubíř Ralf (2012)
Ralf dokáže nejen díky dabingu Johna C. Reillyho nabídnout opravdové emoce a empatii...Škoda jen, že je stylizace a odkazy na 8 bitové hry a dobu, kdy jsme válčili s tlačítky v maringotce na pouti, narušena cukrářským Speed Racerovem s knihami pro nejmenší Dr. Seusse...