Recenze (7)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Nejnapínavější seriál všech dob s nepřebernym množstvim nenadálých zvratů. Nepřekonatelná první serie, o něco slabší druhá, poté povedený návrat k první a nakonec no...finále :)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Klasika, nej animak co byl, je a bude.
Nenarození (2009)
Vcelku průměrný horor, který vyniká zejména díky efektům. Děj neni špatně myšlený, ale postupem filmu se začíná plácat páté přes deváté a konec je lehce odfláknutý. Malé děti v hororu jsou vždy působivé, posedlí s otočenou hlavou mi přišli jako super nápad. Vymítání hl. hrdinky, která vlastně neni vůbec posedlá je poněkud nedomyšleno....Nicméně Odette Yustman to sluší, navíc jsem se alespoń jednou lekl, což se mi moc nestává, takže hodnotim pozitivně. Většina lidí zde přes jejich velkou kritiku dala ** proto musím dát *** :)
Mr. Bean (1990) (seriál)
Seriál, u kterého jsem vyrůstal a vždy se na něj rád podívám.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Pro mě jednoznačně nejvtipnější seriál
Ztraceni (2004) (seriál)
Seriál, který prfektně graduje. Série od série si mě stále více získával až jsem si ho zamiloval. Jen doufám že finále nezklame...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Saving Private Ryan jenže desetkrát, bezkonkurenčně nejlepší zástupce válečných serialů.