Oblíbené seriály (9)
Stranger Things (2016)
Černé zrcadlo (2011)
Gilmorova děvčata (2000)
Konečně seriál, ve kterém lidi mluví stejně rychle a šíleně jako já v běžném životě. Gilmorky působí, jako by chtěl někdo z ADHD udělat sitcom, a tak to jde s mojí hyperaktivitou skvěle dohromady. Kdykoliv se cítím pod psa, vím, že Gilmorky mi zlepší den. Jsou prostě chytře napsané, fantasticky zahrané a neskutečně vtipné. Viděl už jsem je celé asi osmkrát a rozhodně s nimi nehodlám přestat. Je to můj nejoblíbenější seriál a prostě ho miluju <3 Top postavy: Lorelai, Paris, Kirk, Emily.