Recenze (2 249)
Rivalové (1999)
Vztah mladé ženy k dvěma mužům - otci a synovi, kteří si navzájem nerozumí a navzájem se viní. Kiefer tu nehraje drsňáka, ale básníka... Navíc si to sám režíroval...
Dvě na jednoho (2002)
Milla a Denisa. Mňam. Nádherný filmeček podle mého gusta. A myšlenky vyjádřené titulky říkající často pravý opak toho, co vychází z úst...
Bones (2001)
Tohle že je horor?
Vřískot 3 (2000)
Má vrozená kacířskost mi nedovoluje jinak, než že je slabší než dvojka. Chudák Sidney, ani teď jí nedají pokoj...
Vřískot 2 (1997)
Jde to, jde to. O strachu nemůže být řeč, ale dialogy o pravidlech hororů a o sequelech nejrůznějších filmů za to stojí.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Dle mého názoru o něco lepší než Air Force One.
Dokonalá bouře (2000)
Moře zuří. Moře je nádherné. Herci se snaží, ale nějak se mně to nedotýká. Můj osobní názor je, že Petersen je horší a horší.
Loutka (2002)
Miluju Millu. Mám rád romantické komedie a tahle byla jedna z těch lepších.
Nebezpečné známosti (1988)
Tenhle film miluju, Malkovich, Glenn Close, Keanu Reeves, Uma Thurmanová... Dle mého nejlepší adaptace De Laclose.
Fantom Paříže (2001)
Ó! Ó! Orgie! Zapomeňte na příběh, tento film na něm nestaví (=je trapný). Ale ty obrazy! Ta obloha!