Recenze (23)
Logan: Wolverine (2017)
Hrozný h*vno.
Jurský svět (2015)
Dvouhodinová reklama na mercedes-benz za 150 milionů dolarů
Osm hrozných (2015)
Z trilogie nejslabší, pořád ale dobré. Film mohl být o hodinu kratší nebýt zbytečných dialogů co nemají nic společného s příběhem (7/10)
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
1 hvězda za Marva, 2 za vizuál. Jinak naprostá zbytečnost.
Temný případ (2014) (seriál)
Nejlepší z celého seriálu je první díl. Vážně, pokud si nechcete zkazit dojem z celého seriálu, na další díly se nedívejte. Postava Rusta v podání Matthew McConaughey(ho) je tak strašně otravná že jsem měl pokaždé, když začal blít svoje filosofický krávoviny, chuť to celý přetočit a jenom se podívat jak to skončí. Vlatně bych asi o nic nepřišel protože 80% filmu se řeší problémy v kanclu, problémy s rodinou detektiva Martyho, problémy zfetovanýho Rusta až mi přijde že nějaký vyšetřování podivných vražd je až na druhým místě. Celá atmosféra je tak strašně rádoby temná (hrobově mluvící Matthew, pochmurné barevné filtry), že nejtemnější z celého filmu je jeho intro (Které se fakt povedlo). A samotný děj? Spoiler: Je to béčkový klišé. Hned co jsem viděl toho údržbáře na sekačce jsem si plcál že to bude von, a taky že jo! Čekal bych něco velice propleteného a zamotaného. Ale ono to tak vůbec není :( Jsem hodně zklamanej a nějak nechápu co na tom všichni vidí, celá série by se dala vecpat do jednoho celovečeráku. Doufám že další série nezklame. BTW. Proč to nemohl točit Fincher.
Profesor v ringu (2012)
Ani k tomu není co říct. Klasická komedie podle kopíráku, jako bych ji už asi 50x viděl, pokaždý v jiným kabátě.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Šíleně natáhnutej díl, kterej by se jistě dal sestříhat do jedné hodiny. Je fakt, že mimo skvělých soubojů tato epizoda nepřínáší nic moc zajímavého a to ani po stránce příběhu.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Sice plno trapných scének, ale vesměs dobrá zábava. Konec při stoupání do nebe s Whitney Houston pobavil, a taky Backstreet Boys.
Živí mrtví (2010) (seriál)
1. Série 90% 2. Série 78% 3. Série 40% 4. Série 50%
Stážisti (2013)
Příjemná komedie. Je to sice celý podle klasickýho klišé scénáře, ale některé věci pobaví. Teda až na ty dialogy...