Recenze (340)
Přísně tajné prázdniny (1991)
Tento film je vyborny, ale mate chybu v roce vzniku, spravne je 1991 !
Gran Torino (2008)
Tento film me zasahl!
Billy Kid a kulečníkový upír (1987)
Plechulka: tak to kecas, ten film v distribuci byl! Ja na nem byl v kine Kveten na normalnim predstaveni.
Normal (2009)
To je proste luxus, zadny cesky film takto nevypada!
Líbáš jako Bůh (2009)
Bez privlastku!
Na půdě aneb Kdo má dneska narozeniny? (2009)
Technicky a vytvarne krasne, lec bez srdce a zivota.
Strážci - Watchmen (2009)
Nepopsatelna nadhera!
Divá Bára (1949)
Skvěle natočené.
Bumerang (1992)
Rasove nekorektni slatanina, reklama na hnedy Dermacol.
Klub rváčů (1999)
Film se mi vyhybal celych deset let. Neprisel mi pritazlivy a tak nejak jsem se ho bal. Po milionech doporuceni jsem se premohl a muj instinkt me nezklamal. Prehypovana zalezitost, pouze Ed a Bred jsou plusem.