Recenze (609)
Červený drak (1986)
Nejslabší Mann co jsem viděl. Pouze 70%
Imigranti (2009)
Parádních 70% s vynikající akční scéničkou doufejme, že se Kramer bude držet akčáren.
Star Trek (2009)
Není to absolutní vrchol, ale s chutí se na tento Star Trekový příběh podívám znovu. Já prostě nemám na ten Star Trek koule, nikdy mě to nebralo a ani po tomto kousku se nepodívám na předchozí díly, jde to mimo mě. Holt J. J. Abremsovi že dokázal upoutat i takového neznaboha jako jsem já.
Bathory (2008)
Tak tohle opravdu není vtipný…prachy sou v tahu a z filmu co vypadá jak pohádka s papundeklovými kulisy na Čt1 se mohu jenom zasmát. Nesmyslné příběhy, natahované a zastávající se vyprávění a ještě k tomu Polívka s Mádlem se svými vynálezy. Teď už mi chybí jenom Máj.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Ať je teplo nebo zima s Wolverinem je nám príma…….super oddych.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Až moc mi to připomínalo první díl, který byl výborný, ale nevzpomínám si, že by v něm byla až tak bláznivá kamera. Kluci za taktovkou kopírují sami sebe, ale stále se člověk rád podívá
Piráti na vlnách (2009)
Bill Nighy za kormidlem nejrozžhavenější lodi oceánu a ke všemu s hodně ostrou partičkou bukanýrů , kteří to na vlnách umějí pořádně roztočit. 80% a věřím že po dávce rumu půjdu na 100%
Prokletý klub (2009)
Luxusní Michael Sheen v roli legendárního trenéra anglických klubů Briana Clougha. Doporučuji všem fotbalovým fanoušků i těm co fotbal nic neříká. 75%
Marley a já (2008)
70%
Smrtící úder (2008)
Absolutně zbytečný film škoda dobrých herců na takovýto bez dějový blaf. Člověk ani neví o co tam jde.