Recenze (293)
Drive (2011)
Vizuálne a technicky priam dokonalý film so skvelým obsadením a parádnym soundtrackom!
Závod s časem (2013)
Strašne slabý, hlúpy a nudný film ktorého akčné scény musel zostrihať jedine nepríčetný človek.
Detektív Dušo - Malá banková lúpež (2018) (epizoda)
No ale táto druhá časť sa už fakt až moc vliekla. Navyše taký slabý scenár a nezaujímavý a absolútne neoriginálny prípad by dokázal napísať aj ôsmak.
Detektív Dušo - Panenka Mária (2018) (epizoda)
Seriál kvasil celý rok v Markízáckom archíve a asi vedia prečo. Po prvej časti je to zatiaľ obyčajný priemer s Bártovym vystrčeným pupkom. Osobne veľmi nechápem jeho "bulovskému" vzhľadu kedže sa od jeho postavy asi ani žiadneho vtipu nedočkáme, kedže sa prejavuje ako seriózny detektív/vyšetrovateľ. Noga však potešil. Mimochodom, herec hrajúci vraha priviedol k dokonalosti vetu "Neviem či sa mám smiať alebo plakať." :)
Ježíš (1999) (TV film)
Televízna nuda s (až) od štyridsiatej minúty sympatickým Christianom Baleom.
Rex - Smrť s výhľadom (2017) (epizoda)
Takmer 1:1 prerábka Konečnej stanice Viedeň, akurát skoro o polovicu slabšia a lacnejšia. Veď môžete porovnať sami. Juraj Bača je asi taký Moser ako Maroš Kramár Tony Stark. Latinák a Hološka sú ale fajn, možno sa to časom ešte zlepší. 5/10
Čínský zvěrokruh (2012)
Jackie a akcia fajn, taktiež aj dosť vtipov ale príbehovo je to až príliš veľký guláš.
Prvních 100 - Blood Must Have Blood: Part 1 (2014) (epizoda)
Riadne trápny plot twist..
Invaze (2007)
Priemerný film s fajn Kidman a Craigom. Jediné čo akurát ešte stojí za zmienku sú efekty, ktoré aj keď boli vo filme využité asi tak 2-3 krát, vyzerali tak odporne až to bolo trápne.
Poslední šance na pomstu (2014)
Ďalšia Cageova debilina tentokrát dokonca nasnímaná nezaostrenou kamerou.