Recenze (293)
Očista: Volební rok (2016)
Z celkom zaujímavého námetu sa nakoniec vykľulo iba nudné lacné Béčko s prepísknutou stopážou.
Andělé a panny (2007)
90-minútová prehliadka krásnych žien, debilného príbehu a nulového vtipu. Tak teda 2* za tie ženy, Anakina a pravdepodobne agentom obabraného Tima Rotha. 30%.
Po škole (2019) (pořad)
Hlboko podpriemerný, nezaujímavý a vizuálne dosť biedny program vhodný akurát tak na nedeľné skoré rána na RTVS. No on chodí cez pracovný týždeň o pol siedmej večer na komerčnej JOJke. Na Kolibe sa asi snažia atakovať historické ratingové minimum. Moderátor mal taktiež radšej ostať pri práci v rádiu.
Autoškola - Kamufláž (2019) (epizoda)
Strašne divný seriál. Začal síce veľmi slabo ale každou časťou sa celkom zlepšoval a časť s trdelnikármi Vajdom a Stankem bola dosť fajn. O týždeň nato však kvalita opäť klesla a dnes nemôžem dať nič iné než odpad. Takáto nudná a nevtipná časť (pri ktorej som dokonca aj zaspal) si totiž nič iné nezaslúži.
Susedia - Pôrod (2018) (epizoda)
A vtip sa podel kde? Nebyť Karola Horvátha tak by táto časť bola iba obyčajnou stratou času. Scény v aute by mohli trochu obmedziť, vyzerajú otrasne. A nakoniec pridám aj jednu otázku. Prečo musí byť postava Zuzany z časti na časť čoraz väčšia p*ča? Kraus by sa nad tým mohol trochu zamyslieť, už pred uvedením štvrtej série sa hlavné duo dušovalo že aký je to skvelý a hlavne rodinný seriál, no ľudia tu aj tak musia trpieť takúto negatívnu postavu. A Sládečkova bola samozrejme opäť nezvestná.
Kanadská slanina (1995)
1* za nápad a pár fajn pesničiek. Inak je to strašne nudný a nevtipný film. Nestáva sa mi často žeby som film ani nedokázal dopozerať, no tu sa to stalo.
Rivalové (1996)
„Moc se netěš kámo, takový hovna jako ty si dávám k snídani.“ – „Haha, chceš říct že snídáš hovna?“
Kuchyňa - Episode 6 (2018) (epizoda)
Na môj vkus až príliš veľa Hilmerovej.
Susedia - Veľká noc nevídaná (2018) (epizoda)
Jedna z najslabších častí nových sérií. A hlavne ten koniec. Netuším odkiaľ zohnali to malé dievča no jej výkon bola jedna veľká pohroma (určite jej však k tomu dopomohol aj debilný scenár, podľa ktorého by mala mať prinajmenšom aspoň o 7 rokov menej). Neverím že v Bratislave neexistuje kopec talentovanejších detí, ktoré by si obsadenie zaslúžili viac. Vystupovanie Marcina v zajačom obleku bolo taktiež až príliš (Polnišovsky) trápne.
Odebrat z přátel (2014)
Až do predposlednej sekundy prekvapivo zaujímavý triller/horor. Za lacnú, odpornú a zbytočnú ľakačku v poslednej sekunde som však mal chuť 1* hviezdu ubrať...