Recenze (38)
Strašáci (1971)
Tenhle úžásný "western" z anglického venkova mě doslova odrovnal. Jen možná, že ten přerod z trouby na chladnokrevného maníka je až moc rychlý, ale kdo ví jak by se člověk v podobné situaci zachoval. Je to drsné, deptající, pomalu ubíhající, prostě skvělé.
Vrtěti psem (1997)
Skvělá politická satira, pokud zrovna není nikde žádná válka, není nic lehčího než si ji udělat.
Air Force One (1997)
Celej pan Bush :P
Philadelphia (1993)
Zas jeden z filmů, který se snaží za každou cenu ždímat z diváka emoce, u mě se mu to nepodařilo.
Zelená míle (1999)
Tenhle film jsem nepřetrpěl až do konce. Strašná nuda!
Království nebeské (2005)
Tenhle film by měl jasných 5*, nebýt dvou kaněk přes které jsem se bohužel nepřenesl. Ta první je Orlando Bloom v hlavní roli, ten "herec" opravdu moc neumí hrát, celej film stále jeden urputný výraz. Rozhodně ho zastínil Ghassan Massoud jako Salladin, který má charismatu na rozdávání a tak jsem byl potěšen z jeho vítězství. Druhá je Edward Norton v masce. Kdo přišel s tak pitomým nápadem, dát tak skvělého herce pod masku, kde jeho herectví nevynikne, klidně by si to mohli s Bloomem vyměnit, hned bych dal filmu 5 hvězdiček, protože je to jinak skvělý historický film.
Vinnetou (1980) (seriál)
Máyovkami jsem v dětství žil a tak byl pro mě tenhle seriál nutnost, ale myslím, že jsem to vydržel jen dva díly. Hodně slabý odvar filmů.
Vinnetou a Old Firehand (1966)
Neměl jsem rád Surehanda a už vůbec Firehanda. Old Shatterhand rulez :P
Mezi supy (1964)
Granger na Barkera prostě nemá.
Vinnetou a míšenka Apanači (1966)
Tenhle film má jednu výhodu a to tu že mezi ostatními máyovkami nezapadne. Většina máyovek si je podobná jako vejce vejci, ale tahle je tak špatná, že si ji člověk zapamatuje.