Recenze (1 167)
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Já nevím, pořád tam jenom křičeli, padali... Furt. Příběh nula. Jediná postava, který byla trochu zajímavá a nebyla plochá, byl te velký želvák. Tomu jsem fandila, aspoň jeho armáda měla hezčí autíčka. Jinak nuda... Křičeli, padali, křičeli, padali...
Alita: Bojový Anděl (2019)
Tak tohle jsem vážně nedala. Jako dokoukala jsem to, ale přišlo mi to neskutečně pitomé. Nacista Landa jako otec nějaké graficky udělané holčičky s vypoulenýma očima, která se asi hledá, nebo co...
Shazam! (2019)
Ale jo, šlo to, na to, že nemám moc v oblibě komiksové filmy, tohle bylo docela milé.
Úniková hra (2019)
Ale jo, napínavé, zábavné i vtipné to místy bylo.
Heavy Trip (2018)
Pecková komedie!
Konečná (2018)
Kouzelný, poetický a obrazově vymakaný film. Já jsem si ho užila, byla napjatá a pointu jsem trochu čekala už od začátku. Za mě super.
Noční hra (2018)
Docela vtipná a napínavá komedie.
Office Uprising (2018)
Ale tenhle námět mě docela bavil.
Padesát odstínů svobody (2018)
Eh. Tohle vidělo sado maso z rychlíku. "Můžu tě plácnout tady?" "Ach ano!" "a tady?" Sakra, sadisti se neptají...
Pračlověk (2018)
Inu kouzlo Parkovo animace je něco, co vás zahřeje u srdíčka, i když příběh stojí totálně za prd.