Recenze (1 167)
2012 (2009)
Jóóóóóó!!!!! Padající domy, umírající lidé, bortící se zem, děsivé obrázky. Všichni víme, kdo přežije, už od začátku. Příběh je strašný, ale napínavé scény plné dokonalých efektů jsou supéééér!
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Dobře udělaný dokument, který spojuje Mayský kalendář, kruhy v obilí a rozhovory vědců do smysluplné linie, až bych se i začala bát, zda nás skutečně nečeká jakýsi zvrat.
21 gramů (2003)
Prolínání příběhů různých postav a časových rovin bylo zezačátku matoucí, ale film se dá pochopit po prvním shlédnutí, což je fajn :) FIlm má ohromnou hlubokou myšlenku a je napínavý a záhadný až do konce.
24 minut (2014) (studentský film)
Docela zajímavý nápad, i když seriál 24 hodin je asi uz pase. Chápu, že se jedná o humor, který chápou matematici, případně informatici, ale vůbec jsem nepobrala, o co tam šlo...
27 šatů (2008)
Jako pěkný romantický film to byl. Víte co, nevěřím, že by dva lidi dokázali rozezpívat celou hospodu. A od začátku bylo jasné, jak to dopadne, jenom čekáte, jaký kdo bude mít šaty. A to není spoiler! Je to jasný už z názvu filmu. Ale proboha, pokud potkáte nějakého překladatele - vysvětlete mu, že slovo "nevěstzilla" neexistuje!!!!! Říká se "BRIDEZILLA" a říká se to i u nás!!!!!!
7 trpaslíků (2004)
Myslím, že jako pohádka se to opravdu podařilo a místy jsem se válela smíchy. Bylo to dobře střelený, nenásilný a nijak nevulgární. (Ze začátku jsem čekala, že se z toh vyklube německé porno) Nakonec mě film mile překvapil a malým dětem bych ho s klidem pustila :)
7 životů (2017)
Jako snímek a myšlenka stály za prd. Ale nevím proč, často si na ten film vzpomenu.