Oblíbené seriály (10)
Kancl (2005)
stále můj nejoblíbenější seriál... Gervaise je pro mě snad nejvtipnější člověk na zemi, ale US office funguje lépe jako celek, je propracovanější a vtipnější (třebaže normálnější a američtější)... u mě vedou postmoderní pohledy do kamery a záměrná roztomilá archetypálnost postav.
Zpátky do školy (2009)
na rozdíl od většiny přítomných nesdílím nadšení z těch všech filmových odkazů a v půlce druhé série se mi stýská po tý wesandersonovsko-rickygervaisovský poetice ztřeštěné obyčejnosti, kterou jsem znal z první série.
Městečko Twin Peaks (1990)
Komparz (2005)
skvěle fungující nápad s hostováním hvězd, nádherné scény esenciální trapnosti, při kterých si jak malý dítě zakrývám oči, aby už to proboha přestalo - jeden z nejintenzivnějších zážitků, které kdy u mě kinematografie vyvolala.
Manželské etudy po dvaceti letech (2006)
mám hodně rád blairwitch... ale tohle je taky hustej koncept a řeže jak se patří
Black Books (2000)
Jistě, pane ministře (1980)
Nevím, jestli jsem někdy viděl něco britštějšího... velmi chytré a velmi přesné.
Panství Downton (2010)
1. série pro úžasný vykreslení doby a prostředí za 4-, 2. série pro přílišnou melodramatičnost jen 2+, dohromady 4- (já vím, že to nedává žádnej matematickej smysl)