Poslední recenze (68)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Väčšie, rýchlejšie a silnejšie, prázdnejšie, natahovanejšie a vážnejšie...akcia divoká, ale prostredie chudobné, Ultron pripomína elfa z dvojky Thora, akoby bol na jedno použitie , aj ked myšlienka väčšieho dobra je momentálne na mieste. Nové postavy také nijaké(Scarlet a QuickSilver) a záver a vznik nových Avangers naivný. Naj scéna jednoznačne párty a Stan Lee a jeho Excelsior...slabšie ako jednotka ale 4,5* je aj tak dosť
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Myslím, že rovnako ako pre mňa aj pre mnohých iných veľké prekvapenie. Po dlhých prieťahoch a naťahovaniu sa tvorcom podarilo drahokam vybrúsiť a pustiť do kín akciou presiaknutú a pieskom zaviatu pecku. Prvotný náčrt hrôz života budúcnosti, ošklivosť tých silných a šialenstvo všetkých okrem hlavných hrdinov. Max trocha v úzadí a dej sa sústredí na Furiosu a neviestky. Dej nedá vydýchnuť a celé to do seba nejako zapadá akoby len tak mimochodom...pre mna zatiaľ to naj 2015...
Rychle a zběsile 7 (2015)
Zatracovaná séria plná efektných blbostí, pátosu a kecov o rodine. Možno práve preto má to chytilo, nebolo kedy sa nadýchnuť, zamyslieť sa nad lietajúcimi autami a a uz vôbec rozmýšľať. Tak nejako to splnilo všetko co som od toho čakal. Jason sa tam hodil a predpokladám, že v osmičke sa pridá k Vínovi a pôjdu naháňať nejakého ďalšieho filmového šoféra ( uz zostáva len Burt Raynolds). Jediný okamih kedy film spomalil bol nostalgický záver. Potešilo ma že Paula nenechali nejako hrdinský umrieť, ale rozlúčili sa s ním na úrovni. Pre mňa skvelý oddych...