Recenze (151)
Flight of the Conchords: Živě z Londýna (2018) (TV film)
Nehorázně sehraná, vtipná a skvěle hrající dvojka Novozélanďanů. 100 %
Kdo tady blbne (2019) (TV film)
Odfláknuté a amatérské zpracování jinak skvělých myšlenek pana Honzáka.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Mimořádně tupý a nezáživný film. Bez náznaku snahy přijít s něčím novým. Po povedené "jedničce" jsem až tak bolestivý zážitek nečekal. 20 %.
Temná věž (2017)
Epic fail.
Vražda v Orient expresu (2017)
Horší než klasika s Ustinovem, přesto je jí nový Poirot v lecčems podobný. Na nejnovější zpracování se Suchetem (a skvělou Jessicou Chastain) se Branagh vyloženě nechytá. 60 %
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Díky S. L. Jacksonovi je to napínavé a koukatelné... nic. Dvojka je klasický roztahaný sequel s mdlým vizuálem a speciálními efekty, které převažují nad dějem. Moderní doba Kapitánovi nesluší. 60 %
Captain America: První Avenger (2011)
Příjemné překvapení se skvělou druhosvětovou atmosférou. Zní to divně, ale patos, pro který je tenhle film takřka předurčen, zde působí vyloženě fajn. Je ho tak akorát, je vtipný, účelný a nepůsobí trapně. A tenhle popis sedí i na zbytek filmu. Prostě fajn biják. 85 %
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Ritchieho tradiční způsob vyprávění, střih a kulervoucí hudba Artušovi vyloženě sluší. Proklatě zábavná jízda, kterou lehce sráží jen příliš tmavé záběry a přepálená stopáž. 90 %
Pustina (2016) (seriál)
True detective po česku. 90 %
Taboo (2017) (seriál)
Taboo mi nejvíce rezonuje s vynikajícím Hardym, naprosto božím Jonathanem Prycem a spoustou děje v kulisách, na kterých se stanete závislí. Dost dobrý. 90 %