Oblíbené filmy (10)
Constantine (2005)
Rozhodně existují lepší filmy, ale tenhle mě prostě okouzlil svojí fantasy hororovostí. Keanu tu odvedl sakra dobrý výkon a Lawrence to super odkočíroval. Takže i když vlastně nejde o original, je to z filmovaný komiks, tak dokáže nadchnout. Díky celkovému zpracování se poměrně nápadně vetřel do mé topky.
Matrix (1999)
Dnes již kultovní film, který máza povinost vidět každý sci-fi fanda.
Slzy slunce (2003)
Agent bez minulosti (2002)
VALL-I (2008)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Duna (1984)
Těžkéhodnotit tento film, na jednu stranu jsem četl román Franka Herberta a tak mě štve že si Lynch docela hodně užil ve výmyslech které tam nepatřili, na druhou stranu jsem hrál hru Duna, která toho zase měla hodně společného s tímto filmem. Takže ve výsledku jsem se rozhodnul pro 4 hvězdičky a zařazení mezi mé oblíbené filmy, přeci jen... Knížka mě vtáhla do víru čtení, film mě nadchnul pro sci-fi a hra pro pařanství.... vlastně bych mohl chtit odškodnění po Herbertoj za hodně ztraceného času :-D
Repo Men (2010)
Pěkný snímek s pěknou dávkou sarkasmu k naší společnosti, a kdo ví, možná i náhled do naší budoucnosti. Ohledně filmu se jedná o lehce nadprůměrný kousek který si člověk rád vychutná i přes to že je to klišé vedle druhého, ale to nic nemění na tom že i tak si příběh člověk rád vychutná. Kdyby se dal hodnotit film na úseky, tak začátek a konec mají jasné 4 hvězdičky a střed někde mezi 2 a 4, ale jelikož se hodnotit dá jen celek, tak si film zasloužíkrásné 3 hvězdičky a doporučení pro ty který ho neviděli... koukněte se.