Recenze (14)
Vládci chaosu (2018)
Tento film mě bude obtěžovat i ve snu,takže za pět.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
První Star Wars co se mi líbí.
Borgiové (2011) (seriál)
Po dvou sériích a prvním díle 3.série, zvyšuji na plný počet. Výborně natočené, zahrané, intriky... to můžu.
Spartakus (2010) (seriál)
Souhlasím se Silverluvem, sám bych se nevyjádřil lépe.
REC (2007)
Dnes jsem tento film viděl podruhé a opět jsem se málem posral. Můj nejlepší horor.
Apocalypto (2006)
Na tento film jsem dostal návyk... Zítra si ho pustím popáté.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat!
Údolí včel (1967)
Tento film Mistra Vláčila jsem si vyloženě vychutnal a to jednak jedinečnou atmosférou , kterou uměl navodit snad jen on a jednak hereckými výkony Kačera a Cepka. Společně s Marketou dva vyjímečné filmy naší kinematografie.
Zkrocená hora (2005)
K tomuto filmu jsem přistupoval s despektem , ale postupně mě docela dostal. Skvělá režie Ang Leeho , parádní herecké výkony , nádherná hudba. Proč jenom za čtyři? Bo u těch gay scénách jsem se necítil nejllépe.
Tajnosti (2007)
Na Tajnosti jsem byl celkem zvědavý , protože zatím se mi tvorba Alice Nellis líbila. Zatím... Na Tajnostech mi nejvíce vadí strašná umělost , tomuto filmu jsem nevěřil skoro nic. Zatímco na Výletu se mi líbila právě zdánlivá obyčejnost příběhu , tady je to přesně naopak. Vrcholem jsou snové taneční sekvence - vyumělkovanost sama. Iva Bittová jená ve všech situacích pro mě dosti nepochopitelně a vůbec většina postav byla pro mě málo uvěřitená. Až na Rodena a Issovou. Za dvě.