Recenze (18)
Nevěrná (2002)
Klidne at v tom nekdo hleda klise, ale ja si takhle predstavuji perfektne natoceny eroticky thriller.
Blade 2 (2002)
Spousta triků, spousta akce, žádný děj a hrozná nuda. V době, kdy se kvalitníma trikama hemží každý druhý film, tak jenom akce nestačí.
Mexická jízda (2001)
Velmi povedený film. Srovnání se Svěrákovou "Jízdou" mi ale přijde zcestné, neboť tento film je tak o třídu lepší.
Elita (2001)
Nebýt posledních 20 minut, tak je to počítačový thriller podle mého gusta. On je to v podstatě tuctový thriller, ale nemůžu si pomoci, já se v kině docela bavil.
Spider-Man (2002)
Konecne nekdo pochopil, jak se ma delat adaptace komiksu.
Sedmý hřích (2001)
Sel jsem na film, abych si prohledl Angelinu. To film splnil, ale jinak je to docela nuda.
Mechanický pomeranč (1971)
Uvodnich 30 minut jsem nemohl rozdychat a najednou jsem se pristihl, ze od toho filmu nemuzu odtrhnou oci.
Moulin Rouge (2001)
Nejlepsi film posledni doby. Neveril jsem, ze by me nejaky film dostal do kina vickrat.