Poslední recenze (11)
Skyfall (2012)
Pro mě nejlepší Bond, kterého jsem viděl. Režisérský um Mendese vysoustružil Bonda nového rozměru. Film je reálnější a tak nějak filmovější : ) Bardem je božsky ulísný a z jeho postavy cítím reminiscenci na Leadgerova Jokera, stejně tak mi film ve svojí druhé polovině svojí atmosférou evokoval Nolanovo veledílo.
Sociální síť (2010)
Nemám profil na FB a celkově mě problematika a všechen ten kolotoč okolo tohoto fenomému míjí, ale překvapilo mě, jak lze film o vzniku sociální sítě a následných machinacích kolem ní pojmout. Velmi dobré herecké výkony neotřelých tváří dodávají výtečné režii grády. A ta hudba!
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Pro mě rozporuplné hodnocení. Kdyby to byl úplně první díl a přdtím bych žádného Pottera neviděl, asi by se mi film celkem líbil pro svou temnou atmosféru. Toť ale v podstatě vše, protože jinak je to vlastně o ničem a vzhledem k předchozím dílům je to rozhodně nejslabší a nejnudnější část série. Ani jsem se v kině nedivil, když o přestávce (proč přestávka?) dvě slečny za mým sedadlem zhodnotili situaci tak, že bude lepší jít do vinárny a kinosál opustili...