Recenze (17)
Ninja Assassin (2009)
To byla ale blbost, mě napadlo jako první po shlédnutí totoho počinu, nejvíce mě bavilo, že i když hlavní hrdina utrpěl krevní ztrátu 5 l, pořád se bil jako Terminátor.........
Merlin (1998) (TV film)
Inu proč by nemohla merlinovská legenda vypadat takhle?
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Na to, že to byl jeden z nejočekávanějších filmů, jsem celkem zklamán vedlejší postava Gambita měla býti více využita, stejně jako život Wolverina měl být trochu propracovanější a o mizerných zvláštních efektech nemluvě.
Bruno (2009)
No nemůžu říci, že bych se nenasmál, nemůžu taky říct, že mi nebylo nevolno.
Útěk do divočiny (2007)
Film s velkým poučením a nalezením opravdového člověka v sebe sama.
Jen aby ses uvolnila (2008) (studentský film)
Inu napoprvé to jde.
Speed Racer (2008)
V té záplavě barev a některých přiblbých scén, jsem se zkrátka nenašel.
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Už samotný nápad naznačuje,že se jedná s béčko.
Úhel pohledu (2008)
Zločin z několika pohledů-perfektní mě to úplně stačí,ale kdyby film byl dělší, asi bych to těžko nesl.
Komando (1985)
Tolko způsobů jak někoho odrovnat, jsem ještě neviděl, jen škoda některých hlášek.