Recenze (46)
Ztraceni (2004) (seriál)
Pár dílů v první sérii šlo, ale nedojel jsem ani druhou, bylo to pořád dokola a moc mě to nebavilo, občas štvalo. Samozřějmě konec každého dílu přehnaně napínavý, aby si člověk pustil další. Jinak nic moc
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Dal bych 2*, ale z S.M. Gellar musim jednu přidat :)
Avatar (2009)
Opravdu parádní podívaná! Je vidět čemu že se to pan Cameron od svého posledního veledíla Titanic věnoval. Tento fim je zážitek se vším všudy, i když někdo může tvrdit, že dějově zaostává - ale o to tady zas až tolik nejde...a když si člověk připlatí za 3D, určitě neprohloupí.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Po shlédnutí prvního dílu na dobrou noc, jsem byl přítelkyní přemluven do kina na pokračování. Lituji toho, protože to byli vyhozené peníze a i čas. Naprosto nudný příběh, kde se nic neděje..Bella miluje upíra, 45 min filmu se trápí, pak vlkodlaka, pak upíra, atd... Jediné co stojí za zmínku je pár povedených efektů, které vlastně dnes vidíme v každém druhém filmu,takže taky nic extra.Za ně 1*.Pro mě sága už skončila.
Californication (2007) (seriál)
Výborný seriál, který si mě získal už první scénou. David Duchovny jako Hank Moody má hrozné charisma a jeho sprostý sarkastický humor mi na něj sedí a dialogy s agentem Chariem Runklem naprosto geniální! Dopravdy zábavné, i když nemusí sedět každému..
Santa Claus (1994)
Sám nevím proč ale tenhle film je pro mě základem Vánočního programu. Přitom se nejedná o kdovíjaké dílo, ale asi proto, že Vánoční nálada z toho stříká plnými proudy. Jediné co mi zde vadí, místy vytáčí, je ten rozmazlený smrad :) za toho hvězda dolů ;)
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
Ačkoliv mi můj kamarád neustále oponuje, já si myslím, že to je povedená komedie, herecké obsazení výborné, Hoffman geniální. Jeden z mála filmů, o kterých bych řekl, že je pokračování lepší než první díl. Já se bavil! 4*
Mission: Impossible (1996)
Za scénu vrtulníku v tunelu jsem měl sto chutí dát 2*.jinak to zas tak špatný nebylo.
Zamilovaný profesor 2: Klumpovi (2000)
Eddiho mám rád, ale v tomhle ne... Hrůza děs...
Bourneovo ultimátum (2007)
Jedna velká jízda - na začátku filmu se člověk nadechne, na konci vydechne. Opravdu výborná režie, střih, i herci. Skvělá podívaná!