Recenze (7)
Chinaski: Každej ví kulový (2021)
Film dobrý, jen ve mně přetrvává pocit, že problém je někde jinde, nebo v někom jiném, když se stále mění osazenstvo a stále je problém...... ale rozhodně zajímavé odhalení, co se děje v kapele, která celé roky tvrdí jací jsou kamarádi a vždy to skončí tak že spolu přestanou mluvit.
Okres na severu (1981) (seriál)
Nic moc a konec ještě horší.
Nejmladší z rodu Hamrů (1975) (seriál)
Černobílá pohádka na historické téma, která splnila zadání. Chytrý Honza dojde svému štěstí a po cestě pomůže všem dobrým lidem. Nejlepší je nakonec maminka, která hýbe celou rodinou, pak prý, že otec hlava rodiny.
Babovřesky 2 (2014)
Ale jen za babču na trampolině :-)
Expendables: Postradatelní (2010)
Není nad povedený varovný výstřel.
Dvojrole (1999)
Opravdu zajímavý film. V českých podmínkách tento námět opravdu není až tak běžný. V hlavní roli velmi dobrá T. Brodská. Není co dodat
Hospoda ve Spessartu (1958)
Trilogii ze Spessartu sem měla štěstí vidět pouze jednou a to v ranném mládí, ale i tak ve mě pořád zanechává sice mlhavou, ale krásnou vzpomínku. Doufám, že se mi poštěstí trilogii vidět alespoň ještě jednou.