Recenze (305)
Rivalové (2024)
Zendaya je slabá
Late Night with the Devil (2023)
Originálne ponaty horor s témou exorcism resp ducharina
Death's Game (2023) (seriál)
Originálne, miestami pateticky romantické, roztahane, ale výborne. Keby to bolo na 5 časti, azda lepšie. Na zamyslenie o smrti a jej následkoch pre žijúcich.. Squid game bolo lepšie, ale iná téma
Bible: Příběh o Mojžíšovi (2024) (seriál)
Boh je všade okolo nás
Gentlemani (2024) (seriál)
Tak po prvom dieli pecka, uvidíme co ďalej. Obsadenie a dialógy fajn, príbeh dostatočne zábavný pre akciu plnohodnotný. Stôl plný pochúťok
Zimní prázdniny (2023)
Niečo takéto chýbalo a potešilo. Inteligentná dráma z internátneho prostredia s vtipným pohľadom do študákovej ale aj zakyslého profesora duše. Niektoré výroky som si zapísal, sú pravdivé. Ľudské, nežné, drsné, real mojo.
Zvířata (2022)
Skvelý film o ľuďoch a ich ťažkých spupnych povahach
Klamstvo (2023) (seriál)
Veľmi dobre na naše pomery
The Beekeeper (2024)
Úvod ako tak, no potom sa to zvrhne pre neandrtalcov, neskutočne bčko a nepochopil som zámer filmu. Zabiť kráľovnú to protect the hive
Odsouzená (2021) (seriál)
Považujem to za to lepšie z poľských seriálov, nie je to dokonale, ale veľmi potešilo. Výkony hercov sú nadpriemerne a kulisy väzenia s kvalitným dejom možno komparovat s atmosférou Prison break. Platí to hlavne o prvej sérii, v druhej sa to trošku artifikuje a dochádza k oslabeniu a nepochopiteľnému konaniu protagonistov. Je to pozerateľné, no pomerne natiahnuté a nerealistické. Stačí vidieť prvú sériu.