Recenze (123)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
...ale jo musím dát za pět,sice jsem už nebyl tak vykulenej,jako když jsem před lety poprvé spatřil Společenstvo,ale je to Středozem a co teprve až uvidíme v celý kráse Šmaka.
Skyfall (2012)
Bond ukazuje,že to je taky jenom člověk,že není jen tím neohroženým agentem,kdy se mu kulky vyhýbají obloukem,je nejvíc lidskej.A honička na začátku možná i lepší než v Casinu.A Javier Bardem nejlepší bondovský záporák za 50 let!! Bravo Same Mendesi!!
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Další skvělý návrat k zlatým osmdesátkám...
Jump street 21 (2012)
Parádně jsem se bavil,skvěle se doplnující ústřední dvojice a i ten Ice Cube na to jak ho nesnáším nebyl špatnej.
Neřízená střela (2010)
Skvělá britská komedie s neméně skvělým Billem Nighy,krásnou Emily Blunt a otravným Rupertem.
Bourneovo ultimátum (2007)
Skvělé završení celé trilogie.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Překrásné vizuální orgie.This is Spartaaa!!
Šéfové na zabití (2011)
Takovou zubařku jako je Jennifer Aniston bych chtěl mít.
X-Men: První třída (2011)
Určitě nejlepší film film z celé série.Scéna v argentinské hospodě podbarvená vynikající hudbou je total cool.
Limit (2010)
Mě se Limit líbil hodně,akční jízda od začátku do konce,Francouzi uměj.