Recenze (305)
Dárce (2014)
Co říct a nebejt sprostej? Pokud má někdo pocit, že se jedná o film "sázící spíše na divákovu mozkovnu", pak by si měl prohledat tu svojí a poté zajít do nějaké realitky, že má nebytový prostor k pronájmu vhodný jako septik
Divergence (2014)
Přišlo mi to jako remake Hunger Games, už to bylo špatný, ale tohle je ještě horší.
Noe (2014)
Doposud jsem měl zato, že Noe byl veskrze kladná osoba. Nyní zjišťuji, že to byl desocializovaný sociopat. Zařazuji si tento film mezi Evilenka aTeda Bundyho.
Divoká hranice (2012)
Myslím, že kdybych si dal třešně a zapil je jahodovým šejkem, pak gulášek, na to becherovku a na závěr sklenici mléka, tohle bych vyrobit nedokázal. Ubohá Sharon Stone, takhle by lidé končit neměli. A ta americká vlajka na závěr je fakt hustá.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Že zrovna Kenneth Branagh mi tohle musel udělat, to mu neodpustím.
White Swan (2013)
O tom, kterak křehká baletka nakopala všem prdel. Druhý díl se bude jmenovat: Noha v Romanově řiti.
Pozdravy ze spermabanky (2013)
Příběh honibrka, který si vyhonil super skvělou mega krásnou a hlavně obrovskou rodinu. Krása, jedna dlaň nezůstane suchá.
Pád Bílého domu (2013)
Pokud jste se při sledování tohoto filmu nepozvraceli, znamená to, že jste mnohem větší drsňák než Mike Benning. Rovněž je to důkaz, že pokud jde oslavu úřadu presidenta, nezastaví se Američani před ničím a k prostituci se zaprodá každý, i Morgan Freemen či Angela Bassett.
Muž z oceli (2013)
Jako + vnímám fakt, že nová Lois Lane, přesto, že to není žádná krasavice, oproti té původní je hotová miss Univers.
Anna Karenina (2012)
Kostýmy pěkné, jinak plytký humus, který se tváří jako vrchol umění. O Annu Kareninu tu nejde, je to jen zástěrka, aby mohl režisér veřejně masturbovat.